|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mr.NiceGuy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() Sendt: 31-August-2007 kl. 20:07 |
Min Fujitsu 42" Plasma, som jeg købte brugt for et år siden er pludselig begyndt at blinke rødt i en pixel midt på skærmen. Er der overhovedet noget man gøre ved dette ?? Kan man "slukke" den, således at den ikke blinker - Jeg bliver idiot af at se på det Håber nogen har bare en smule hjælp ...
Mvh: Den ulykkelige ....
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40648 |
![]() |
Lev med det, du kan ikke slukke en pixel, ligesåvel som en død pixel kan lyse igen. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12508 |
![]() |
Prøv at downloade og brænde den nederste fil her på siden. Den kører en lettere psykedelisk video på skærmen, som måske kan få enten fixet eller bare slukket den pixel du har problemer med. Jeg er ikke sikker, men jeg tror at jeg fik liv i en død pixel på mit eget PX60 ved at køre det her 'program'.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |