recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp, nogen der kan fremvise 4K
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp, nogen der kan fremvise 4K

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp, nogen der kan fremvise 4K
    Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 11:05
Se ind i mellem er det svært at skulle anmelde nyt udstyr som er mere anvanceret end det udstyr som anmelderen har til rådighed.

Problemet - hvis man kan kalde det sådan, er jo at Oppo BDP-103 kan opskalere en 1080p BD til 4K. Og jeg ville mægtig gerne kunne fortælle den undrende skare hvorledes den opskalering tager sig ud.

Jeg havde en god bekendt i tankerne til den nævnte øvelse, men denne har udskiftet sin projektor til en anden type, der ikke kan fremvise 4K.

Altså er der en venlig og heldig sjæl i Københavnsområdet der har udstyr som kan fremvise 4K. Det er underordnet om det er et TV panel eller en projektor, og som vil have besøg af en Oppo og mig? Det er vist typisk nyt Sony udstyr som har 4K faciliteten.

Any oneTongue 

Redigeret af Hother - 28-Oktober-2012 kl. 11:10
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 19:44
Er der slet ingen der er i besiddelse af en 4K projektor eller panel?

Jeg ved godt at der ikke findes ret mange enheder af de nævnte typer - men vi kunne jo være heldige Tongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 20:20
Du må skifte dit fjernsyn ud med et 4k. Intet andet for Wink
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Du må skifte dit fjernsyn ud med et 4k. Intet andet for Wink
Not a chanceLOL
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu