|
hjælp ønskes kan ikke afspille 3D |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rasputin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2004 Status: Offline Point: 109 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Maj-2012 kl. 20:24 |
Jeg kan ikke afspille 3D via ps3 via Yamaha rx-v1065. Er i tvivl om det er HDMI kablet eller receiveren der er problemet. Jeg kan godt afspille direkte via HDMI fra projekter til ps3. Hvis det er receiveren der er problemet har i en ide til hvordan man lettest omgår receiveren.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du tænde tv og receiver hvis du starter din PS3? Jeg har ind imellem også problemer med at kunne se 3D. Og så skal jeg slukke alt, og derefter starte med, at trykke play, på min BD. Så virker det i 95€ af gangene. De sidste 5%, der slukker jeg kun min afspiller, og derefter trykker på play. Jeg tror det er nogle receivere, som har lidt problemer med at få signalet igennem.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
rasputin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2004 Status: Offline Point: 109 |
|
|
![]() |
|
Jeg kan slet ikke komme til at indstille ps3 til 3D når den kører igennem receiveren.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Efter hvad jeg kan se, så har din reciver kun hdmi 1.3. Og så er det ikke muligt at få 3D signal igennem. Så du skal direkte op i dit tv.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
Understøtter din Yamaha 3D signal? Jeg kunne ikke finde oplysningen på Yamaha's site.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Jeg har kikket i manualen men kan ikke se om den kan videre sende HDMI 1,4. Bliver nok nødt til at købe en HDMI omformer fra projektor til PS3 da jeg har behov for at videre sende HDMI fra Receiver til aptv og blueray afspiller samt yousee boks
|
|
![]() |
|
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
hvis der i manualen ikke er nævnt noget om HDMI 1.4 eller 3D, så kan du være næsten 100% sikker på den ikke understøtter det
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |