recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp ønskes til valg af surround anlæg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp ønskes til valg af surround anlæg

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Commander Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Commander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp ønskes til valg af surround anlæg
    Sendt: 08-Juli-2012 kl. 14:55
Hej Brugere af recordere..

Jeg har gennem et stykke tid ønsket at opgradere, mit surround anlæg, jeg har i dag en onkyo 608 forstærker mine højtalere er :
front er - B&W 602s3
center er - B&W LRC60s3
bag er - 600s3
Sub er - Harbosub.

Jeg har kigget på dette sæt fra Marantz hos hififreaks

jeg vil meget gerne høre jeres meninger, om jeg satser for stort, eller om der findes andre mulighedder til et setup.

Hvad søger jeg eller skal jeg sige ønsker jeg !!
Jeg ønsker bedre lyd til afspilning af musik i stereo, samt at få en markant bedre surround lyd ved film, og ja muligheden for sub opgradering skal også tages med, ved dog ikke hvilken endnu.

Jeg håber at i vil hjælpe mig til at finde en løsning som, vil passe mig..

Commander

Redigeret af Commander - 09-Juli-2012 kl. 11:13
Panasonic TH-42PX80E - Zaptor box - TviX 6500a HD -

pioneer vsx-ax3 - B&W DM603 -

harbosub10 - Ps3
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 14:58

Nej det kan aldrig blive for stort - eller snarere kraftigt. Du får en meget bedre styring af en hvilken som helst højttaler, også ved lav vol.

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Commander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 15:45
Men er det prisen hver !! 
jeg er ikke inde i priser i dette omfang !! 
vil tilføje at hififreaks har tilbudt at give XLR kabler med uden beregning !!

harbosub10 - Ps3
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 17:03
Skal du da ha' HELE sættet!! Kabler med er jo en form for rabat, og den skal man ALTID ha' Wink
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Commander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2012 kl. 17:07
jaa jeg regner med at tage alle 3 dele !! 
men igen derfor jeg spørger til råds herinde, jeg er ikke pro, men vil gerne invistere i noget 'kram' som jeg kan holde i mange år frem !!

harbosub10 - Ps3
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu