recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp! Ny bruger af sd videokamera
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp! Ny bruger af sd videokamera

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dc1980 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-August-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp! Ny bruger af sd videokamera
    Sendt: 21-August-2011 kl. 22:59
Hejsa! For 14 dage siden anskaffede jeg mig et Panasonic HDC-SD40 Videokamera og har fået optaget lidt fra vores ferie til Cyperen. Med til kameraet hører programmet HD Writer LE 1,0. Nu er det så jeg vil spørge om det kan passe at 15 minutters video varer 7 timer at skrive ud på en dvd Shocked Det syntes jeg lyder lidt crazy... Men er os helt grøn, så måske jeg gør noget forkert. Har godtnok optaget i bedste kvalitet og brænder ud som standart dvd. Er det derfor det tager så lang tid at converte videoerne? Vil meget gerne have hjælp og tips til hvordan jeg hurtigst får lagt videoerne fra mit kamera ud på en dvd.. på forhånd tak Smile
,
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2011 kl. 08:38
dine filer ligger vel i AVCHD?, i så fald såfremt du skriver til dvd skal de omkodes til dvd (mpeg2) og det er rigtigt det tager lang lang tid (selvom jeg nok syntes 7 timer lyder meget længe.. er det en gammel computer du gør det på?.).... hvis det er en nyere blu ray afspiller som du skal vise dem på, så prøv evt smid filerne direkte på disken.. evt i en folderstruktur som hedder BDMV -> STREAM så burde en blu ray afspiller kunne afspille dem uden yderligere.. også selvom mediet du har brændt på er en dvdskive
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu