|
Hjælp ny tv 46-50" max 6000kr |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sony, det største model der er råd til. Det er i mine øjne dem der er mindst ringe.
Klaus |
|
![]() |
|
Casanoaa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Februar-2014 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 10 |
Den panasonic Plasma du linker til har ikke full HD opløsningsning. Hvilket et vil du råde mig til hvis det skulle være panasonic Plasma en tand dyrere eksempelvis.
Og hvad gør man hvis man køber fra en netbutik langt væk og det går i stykker i løbet af 2år Denne her måske? Eller Redigeret af Casanoaa - 24-Februar-2014 kl. 17:58 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Jeg anbefaler altid at handle i en fysisk butik og tegne eksteaforsikring, når det drejer sig om tv.
Expert har 50" ST60 til 7500, klem dem i butikken om ikke de kan sælge til samme pris som på deres webshop. Klaus |
|
![]() |
|
Casanoaa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Februar-2014 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 10 |
Jamen er det ikke det samme, hvis jeg køber online fra dem ift. defekter og returnering osv.? Jeg tænker at de vil klare det fint med 42" og handle fra avconnection eller dustinhome. Men det vil være trælst hvis det skulle gå i stykker ift. fragt osv.
Redigeret af Casanoaa - 24-Februar-2014 kl. 18:12 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Ved 42" synes jeg ikke det er nødvendigt med Full HD.
Jeg sidder 2-2,5 m fra et 50", og der synes jeg det skal være Full HD pga. Blu-ray. Hvis det ikke skal bruges til Blu-ray, men kun HD tv er det ikke nødvendigt med Full HD. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
R Svendsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2013 Status: Offline Point: 29 |
Jeg købte et LG i 47 tommer i experten for 6000 kr i gård.
|
|
TV: Panasonic TX-P50VT50 | Front: ELAC FS-257 | Center: ELAC 241CC | Bag: ELAC WS-1235 | SUB: Velodyne SPL-1200 Ultra | Yamaha RX-A1010 | Dyrholm audio kabler.
|
|
![]() |
|
Jamen det lyder faktisk godt, det du siger her. De skal kun se HD kanaler fra satellit tv. De sidder også 2,2,5m fra fjernsynet. Så står valget mellem og Hvad synes I?
Redigeret af Casanoaa - 24-Februar-2014 kl. 20:49 |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Jeg ville nu kigge lidt nærmere på Sonyen også.
Er det ikke den der er testet her: http://www.hdtvtest.co.uk/news/sony-kdl42w653-201308113237.htm Det ser jo ikke så ringe ud... |
|
![]() |
|
Det blev Sonyen, henter det imorgen. Valgte Sonyen da det er en 50'' til en rigtig fin pris. Den har gode anmeldelser og var ude og se den idag. Rigtigt godt billedegengivelse.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |