recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp: Onkyo 875 & samsung bd-p1000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp: Onkyo 875 & samsung bd-p1000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp: Onkyo 875 & samsung bd-p1000
    Sendt: 22-April-2008 kl. 22:30

Hej.. Jeg håber at i kan hjælpe mig lidt

Jeg er den heldige ejer af en Onkyo 875 reciever og en Samsung bd-p1000 blu-ray afspiller. Jeg har forbundet enhederne med et hdmi kabel og ikke andet. Der er en lille ting som undre mig:
Hvis jeg sætter blu-ray afspilleren til at sende lyd ud som PCM kan onkyo'en kun registrere normal AC-3 og DTS. Hvis jeg afspiller HD lydformater i PCM  registrere den det kun som normal analog surround.
Hvis jeg til gengæld sætter afspilleren til bitstream kan den kun registrere HD lydformater og ikke AC-3 og normal DTS. Det er ren analog surround ved bitstream. måden hvorpå den registere HD lydformaterne er som multikanal i onkyo displayet. Jeg er godt klar over at den aldrig kommer til at skrive eks. DTS-HD i displayet med samsung afpilleren. Men at jeg skal ind i menuen og ændre lydformat format hver gang jeg afspiller Blu-ray eller DVD kan jeg ikke forholde mig til. Kan dette virkelig passe?? 

Er der en som kender årsagen til at recieveren ikke kan køre det hele over eks. Bitstream

Det er lidt svær at forklare men jeg håber at i er med på havd jeg mener!!

På forhånd tak for hjælpen

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu