|
Hjælp! Pana G20 opfører sig underligt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Januar-2012 kl. 17:34 |
Hej!
Vi er bosat i lejlighed i Aarhus C, og har pr. 1/1 2012 fået "ny" TV-pakke (Stofa). Jeg skriver "ny", da det kun drejer sig om nogle minimale (dog mærkbare) ændringer, som Aarhus Antenneforening har "forhandlet" sig til. Det pudsige er, at vores G20 "klikker" og går i sort. Selve "klikket" lyder præcis som når fladskærmen tændes fra slukket tilstand. Skærmen slukker ikke, da statusindikatoren lyser grøn og ikke rød. Dette sker kun når vi skifter til TV2. Ved TV2 HD sker dette ikke. Problemet er nu, at når jeg tænder fladskærmen vil den absolut starte på TV2 Østjylland og derefter går skærmen i sort, klikker, tænder op/genstarter, starter på TV2 Østjylland, går i sort, klikker, tænder op/genstarter osv.... Sådan fortsætter det. Jeg har prøvet at hive stikket ud af fjernsynet, ventet i 5 minutter og derefter tændt det igen. Ingen ændring. Skærmen vil absolut starte på TV2 Østjylland og begynder at gå i selvsving igen. Nogen som ved, hvad det kan skyldes?
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok, nu har jeg fået skærmen til at starte på en anden kanal.
Dog sker fænomenet stadigvæk, når der skiftes til TV2 Østjylland. Har aldrig oplevet noget lignende med et TV eller en fladskærm. Redigeret af Ukke - 03-Januar-2012 kl. 17:37 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |