|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Jeg synes ikke, det lyder særligt sandsynligt, at dårlige RAM forårsager en lyd, selvom jeg ikke vil udelukke det. Jeg tror mest på, at det er en harddisk. Før der kastes penge ud til RAM, synes jeg, at der skal køres et memory test program, fx. http://en.wikipedia.org/wiki/Memtest86.
|
|
![]() |
|
Tietje ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Tak for alle de gode svar :-)
Imod jeje's råd købte jeg et par nye ram-blokke og det hjalp gevaldigt ![]() Så er problemet løst. Mange tak! Mvh Tietje |
|
![]() |
|
SkinnyPete ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Bare en lille forklaring ![]() Vis en computer crasher meget pludseligt, kan diskene ikke nå at lave en "normal" spindown,hvilket kan forsage grimme lyde, så lyden vil kunne komme under enhver slags crash. Redigeret af SkinnyPete - 25-Juli-2008 kl. 08:56 |
|
I just want to know about something
|
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
Kan du skrive lidt mere info om din PSU ? gerne mærke/model ... eller endnu bedre hvis du kan skrive hvad der står på den ... (tænker på +12v, +5v , +3.3v ... hvad står der den kan klare i A ?.
Redigeret af bulk - 25-Juli-2008 kl. 09:12 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |