recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HJÆLP Pioneer BDP-430
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HJÆLP Pioneer BDP-430

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bornholm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-December-2012
Sted: rønne
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bornholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HJÆLP Pioneer BDP-430
    Sendt: 04-December-2012 kl. 11:21
Jeg har aldrig været tilfreds med den afspiller, købte den da den lige var kommet på markedet. Med håbet om at der kom nogle software, firmware update. Men jeg syntes stadig den er meget langsom at betjene. Mit sidste problem er at den ikke kan afspille min ny indkøbte film på bluray Prometheus i 3d. Den læser disken fint, men ligeså snart filmen starter går der max 1 sek, før det hele går i lort og disken stopper Angry

Først trode jeg det var filmen der var en fejl på, men en af mine venner har en ps3 og der er ingen problemer med denne film. 

Har en del film i 3D og det er første gang jeg oplever at den slet ikke kan afspillen i min Pioneer BDP-430..!!

Er der andre der har samme problem, eller har jeg købt en mandags model?

Redigeret af Bornholm - 04-December-2012 kl. 11:26
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 11:28
Har du checket om der er firmware opdateringer tilgængelige? Dem kan du i givet fald finde på Pioneers hjemmeside  Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bornholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 11:41
Ja. Den sidste firmware er fra d 25/10-11 den har jeg hentet for længe siden. Har skrevet til pioneer med mit problem, men de har ikke svaret tilbageConfused
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af Bornholm Bornholm skrev:

Ja. Den sidste firmware er fra d 25/10-11 den har jeg hentet for længe siden. Har skrevet til pioneer med mit problem, men de har ikke svaret tilbageConfused
For mig lyder det som et firmware problem, og Yes 25.10.11 er sidste update, og det er knurre mig længe siden.

Prøv at skrive til dem igen, og fortæl, at det er anden gang at du spørger om samme problem - og uden svar.

Det lader til at Pioneer er faldet godt af på denOuch
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
mejersken mk2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Juli-2012
Sted: Århus N
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mejersken mk2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2012 kl. 20:44
Hejse

Jeg harogså en 430 og har egentligt fortrudt at jeg "opgraderede" fra 320èren, selv om loadtiderne på 430 er noget bedre, da 320 virker meget mere som et helstøbt produkt.

Men anyway jeg har ikke oplevet problemmer med at den ikke vil afspille skiver, men jeg har så heller ikke prøvet at fodre den med 3d BDére
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-April-2012
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2012 kl. 23:10
Bornholm: Du kan godt opgive at få Pioneer Danmark til at hjælpe med noget som helst! Desværre. Sådan er situationen blevet efter man indstillede produktionen af deres pragtfulde skærme for cirka 5 år siden.
Der er kun meget få medarbejdere tilbage (højst 5 så vidt jeg ved), og det er sandt for dyden ikke ligefrem de skarpeste knive i skuffen, der er blevet tilbage. Som du nu bittert har erfaret, er deres produkter heller ikke af den kvalitet, som vi kendte indtil omkring 2008.
I dag er Pioneer blevet et mærke, der kun kan anbefales, hvis man har fjender.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bornholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2012 kl. 13:48
Sørgeligt Disapprove Har skrevet til Pioneer igen, men regner ikke med at de kan overkomme at svarer tilbage. Håber der kommer en firmware opdatering inden for den nærmeste fremtid. Selvom det nok ikke sker desværre...
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2012 kl. 16:21
Jeg har samme afspiller, og har oplevet med en ganske almindelig blu-ray at den ikke gad æde skiven! (en af Fast & Furious filmene jeg har købt som box hos CD-ON.com)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu