recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp: pladespiller og Sonos?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp: pladespiller og Sonos?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2020 kl. 16:37
Hej Lorentzen. Dynaudio XEO som Flippo skriver. Samt vinyl via wifi, var måske noget.



Yamahas pladespiller streamer vinyl via wifi. Musiccast Vinyl 500 har indbygget
wifi-forbindelse og Airplay 2, så den kan streame til multirumssystemer. Det hele
styres, via Yamahas egen Musiccast-app. Læs her.

Redigeret af Peter Pan - 30-Oktober-2020 kl. 16:44
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2020 kl. 18:36
Oprindeligt skrevet af Lorentzen Lorentzen skrev:

- ja for søren, det har da da også. Fedt - Så har jeg vist fundet det, jeg skal bruge.

Du ville gerne have trådløse højttalere?

Pladespilleren skal sluttes med kabel til den ene højttaler, som igen så skal have kabel til den anden højttaler.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2020 kl. 21:04
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:


Du ville gerne have trådløse højttalere?

Pladespilleren skal sluttes med kabel til den ene højttaler, som igen så skal have kabel til den anden højttaler.


Klaus


Man sparer dog pladsen til en forstærker, som ofte er ringere end en god aktiv højttaler, medmindre man ønsker at bruge en del penge på projektet.
Til top
Lorentzen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lorentzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2020 kl. 06:45
point taken... men jeg tror jeg har forvirret mig selv mere end højst nødvendigt, ved at tro at det skulle være trådløst, for det giver god mening for mig at det blot er et sæt højttalere og så en pladespiller. Så er ledningen lige meget, da jeg sparer pladsen ved ikke at skulle have en forstærker også.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2020 kl. 07:37
Oprindeligt skrevet af Lorentzen Lorentzen skrev:

point taken... men jeg tror jeg har forvirret mig selv mere end højst nødvendigt, ved at tro at det skulle være trådløst, for det giver god mening for mig at det blot er et sæt højttalere og så en pladespiller. Så er ledningen lige meget, da jeg sparer pladsen ved ikke at skulle have en forstærker også.

Argon Forte får faktisk ret fin kritik - en løsning jeg selv overvejer til et lille pladespiller Setup. - Jeg har dog ikke hørt dem endnu selv. 
Men ja hvis ikke det er fordi du har sonos i forvejen og ikke har drømme om multirum, så er der bedre alternativer.

Dali laver en Zensor ax (også aktiv højtaler), som dog er udgået, men de er tit på dba til yderst gode priser
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu