|
Hjælp: pladespiller og Sonos? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Lorentzen. Dynaudio XEO som Flippo skriver. Samt vinyl via wifi, var måske noget.
Yamahas pladespiller streamer vinyl via wifi. Musiccast Vinyl 500 har indbygget wifi-forbindelse og Airplay 2, så den kan streame til multirumssystemer. Det hele styres, via Yamahas egen Musiccast-app. Læs her. Redigeret af Peter Pan - 30-Oktober-2020 kl. 16:44 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du ville gerne have trådløse højttalere? Pladespilleren skal sluttes med kabel til den ene højttaler, som igen så skal have kabel til den anden højttaler. Klaus
|
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man sparer dog pladsen til en forstærker, som ofte er ringere end en god aktiv højttaler, medmindre man ønsker at bruge en del penge på projektet. |
|
Lorentzen
Bruger Oprettet: 22-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
Funktioner
Tak(0)
|
point taken... men jeg tror jeg har forvirret mig selv mere end højst nødvendigt, ved at tro at det skulle være trådløst, for det giver god mening for mig at det blot er et sæt højttalere og så en pladespiller. Så er ledningen lige meget, da jeg sparer pladsen ved ikke at skulle have en forstærker også.
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Argon Forte får faktisk ret fin kritik - en løsning jeg selv overvejer til et lille pladespiller Setup. - Jeg har dog ikke hørt dem endnu selv. Men ja hvis ikke det er fordi du har sonos i forvejen og ikke har drømme om multirum, så er der bedre alternativer. Dali laver en Zensor ax (også aktiv højtaler), som dog er udgået, men de er tit på dba til yderst gode priser
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |