|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Clinten ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() Sendt: 19-September-2008 kl. 00:15 |
|
Jeg står og skal vælge til hjemmebiffen... læste superanmeldelser af Panasonic i en anden tråd... men havde egentlig tænkt at man fik mest ud af PS3'eren.
Børnene vil egentlig hellere have en Wii - og jeg vil bare se film, så nu bliver jeg i tvivl. Prismæssigt står PS3 80 gb til 3000 kr. inkl. forsendelse fra Amazon.co.uk - og Panasonic'en kan jeg finde til 2850 hos Medianess.de i Tyskland inkl. forsendelse. Så det er ikke den store prisforskel. Nogen gode råd? Jeg troede at PS3'eren var smartest med Wifi, Harddisk, automatisk firmware update osv. |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
Helt klart PS3. Du kan læse om hvorfor i så mange andre tråde.. |
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
Hej. Ja det efterhånden blevet en "klassiker" Objektiv set er fuldstændig enig med de fleste mennesker I, at kigger man på hvad man får for pengene; blu ray, spillemaskine, stor haddisk etc., så er ps3'eren den man skal gå efter! No doubt! Held og lykke med det! |
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
||
kallefrank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Status: Offline Point: 401 |
![]() |
|
... Redigeret af kallefrank - 19-September-2008 kl. 12:19 |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
Vil man ha' design og enkelthed, så er ps3 nok ikke det bedste.. men går man efter fleksibiliteten og alligevel gemmer dyret væk bag sort stof i sin reol osv, så er det kun bruger interface på ps3 som bør være afgørende.. |
||
![]() |
||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
|
Jeg vil nu altid foretrække en stand-alone afspiller. Men nu har vi ikke rigtig set noget til 35'eren, så vi ved ikke rigtig hvordan den klarer sig i forhold til PS3'eren. Men jeg kan fortælle dig så meget Pana'en bruger 100% mindre i strøm, end PS3'eren - That's a fact.
Lydmæssigt kan den det samme som en PS3, plus den kan bitstreame. Det spændende bliver forskellen på billedet. Jeg mindes ikke at have læst nogle steder, hvad for en billedchip de har smidt i. /Zirio CineZirio Elac, Veldyne, Onkyo, Panasonic, Custom Cables, Nordost, Supra Redigeret af zirio - 19-September-2008 kl. 12:43 |
||
![]() |
||
kallefrank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Status: Offline Point: 401 |
![]() |
|
Hvad er forskellen på BD30 og BD35 ? |
||
![]() |
||
mowa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
|
Imponerende. Et forbrug på 0 watt må glæde elsparefonden. |
||
![]() |
||
Clinten ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
|
Tak for gode inputs Jeg læste anmeldelse af 35'eren på whathifi.com - lyder som 2 generation af 30'ereren, hvilket jo nærmest er ubetinget ros. Jeg skal koble min afspiller på Onkyo 606 og et 7.1 setup (Teufel HT1), så jeg vil gerne have understøttet de nye lydformater (DTS-HD m.v.) - men havde da den opfattelse at det gjorde de begge. Strøm synes jeg faktisk er et issue - er det pga. harddisken? Jeg kunne selvfølgelig lave en løsning, hvor jeg kobler strømmen fra, istedetfor at lade den stå på standby.
|
||
![]() |
||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
|
Harddisken bruger kun ca. 2 watt, men det er cpu og chipsættet der er de store strømspisere. Du kan få fjernstyrede afbrydere, bl.a. hos komplett.dk som dette sæt fra Nexa. Jeg bruger dem flere steder, og da de er radiostyrede rækker de let over en stor beboelse. |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
|
Den bruger jo nok ikke kun 0 watt. PS3 strømforbrug = http://www.console.dk/news/2877 Pana 35 = http://www.avreview.co.uk/news/article.asp?UAN=2279&v=1 Panaen bruger 100% mindre, hvis man tager udgangspunkt i flg: at PS3en bruger 200 Watt |
||
![]() |
||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
|
Så skal vi måske sige 90% mindre, hvis det er fra 200 til 20watt du mener?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |