recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HJÆLP! PS3 og PC netværkskobling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHJÆLP! PS3 og PC netværkskobling

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
themaz87 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: HJÆLP! PS3 og PC netværkskobling
    Sendt: 22-Oktober-2008 kl. 11:01

Hej Alle. I har sikkert hørt spørgsmålet flere gange før men jeg håber i vil svare alligevel. Jeg kører min ps3 på trådløst netværk med Linksys WRT54G. Grundet en masse disconnects og lags i spil, vil jeg prøve lykken med kabel istedet. Jeg har bredbånd hos Telia og et medfølgende 4ports bredbåndsrouter/modem.

Så er mit spørgsmål, hvordan skal jeg sætte det op så jeg både kan bruge min ps3 og pc på samme tid? Såvidt jeg ved har linksys wrt54g indbygget switch, så skal jeg koble linksys router til modemmet og derefter bruge 2 porte til at trække et kabel til både ps3 og pc? eller kan jeg koble min ps3 direkte på port nummer 2 i modemmet/router? hvad synes i´/ved i?

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2008 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af themaz87 themaz87 skrev:

Så er mit spørgsmål, hvordan skal jeg sætte det op så jeg både kan bruge min ps3 og pc på samme tid? Såvidt jeg ved har linksys wrt54g indbygget switch, så skal jeg koble linksys router til modemmet og derefter bruge 2 porte til at trække et kabel til både ps3 og pc? eller kan jeg koble min ps3 direkte på port nummer 2 i modemmet/router? hvad synes i´/ved i?

Jeg har selv samme setup (godtnok har jeg udskiftet min router).

Du skal gøre som du først skrev. Koble dit modem til din router, og derefter bruge HUBén i routeren (dvs. de 4 ekstra porte) ud til henholdsvis computer og PS3.

Til top
themaz87 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Oktober-2008
Sted: Denmark
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2008 kl. 11:50
ok tusind tak. Når jeg fører i online spil så vil mine tanker gå til dig haha
Til top
Kandersen Se dropdown menu