recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp søges til Dlna på Samsung LE40A856
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp søges til Dlna på Samsung LE40A856

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dankobananko Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-September-2009
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp søges til Dlna på Samsung LE40A856
    Sendt: 10-September-2009 kl. 13:25

Hej alle,

jeg har købt en Samsung LE40A856 i Metro og ifg. manuelen skulle den understøtte DLNA via Samsungs Wlan dongle WIS08ABG. Jeg kunne kun finde WIS09ABGN, som skulle være bagud kompatibel ifg. Fona sælgeren.

Jeg tilsluttede donglen til fladskærmen, men fladskærmen reagerer overhovedet ikke. Jeg har prøvet at gå i menuen og opdaterer "Source", men hellere ikke her hjalp det.

Jeg har prøvet at tilslutte min eksterne harddisk til Wiselink USB porten og det virkede fint, men den dongle vil bare ikke virke. Hvad gør jeg forkert? HJÆLP

P.S.

Jeg har prøvet at tilslutte donglen til pc og den gik straks i gang med at søge efter driver. Så dongle skulle ikke være defekt. Den er købt i går 09.09.2009 i Fona.

Redigeret af dankobananko - 10-September-2009 kl. 18:16
Til top
stigc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Point: 447
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2009 kl. 19:05

ifølge samungs hjemmeside så er din skærm ikke kompatibel med din dongle:

http://support-sena.samsung.com/accessories/Accessories.aspx ?lang=dk&type=tvhomeentertainment&modname=LE46B658

klik herefter på 'kompatible samsung-produkter.

Stig

Blot min ringe mening !
Til top
dankobananko Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-September-2009
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2009 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af stigc stigc skrev:

ifølge samungs hjemmeside så er din skærm ikke kompatibel med din dongle:

http://support-sena.samsung.com/accessories/Accessories.aspx ?lang=dk&type=tvhomeentertainment&modname=LE46B658

klik herefter på 'kompatible samsung-produkter.

Det er rigtig nok, MEN både brugermanualen og "Product Guide" (findes under menu "Program" siger at der understøttes wireless DLNA ved hjælp af WIS-08BG dongle og WIS-09BGN burde være bagud kompatibel.

Redigeret af dankobananko - 11-September-2009 kl. 18:20
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu