|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mortengf1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() Sendt: 01-September-2011 kl. 12:54 |
hej alle jeg har gået lidt og overvejet om jeg skulle købe denne her http://www.dba.dk/ny-pris-aopen-minipc-mp94/id-76633527/ men den skal bruges som mediecenter og skal kunne køre 1080 men jeg kan ikke rigtigt finde nogen data på den og kommer lyden ud af den hvis man sætter omformer på fra dvi til hdmi
håber på at nogen kan hjælpe mig.
mvh morten
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() |
med hensyn til lyden: Nogle må rette mig hvis jeg tager fejl, men det kommer an på om dit grafikort er forberet til at du kan sætte et kabel fra dit bundkort over til det og bundkortet skal have et digitaltlydkort.
Sælger skilter jo ikke ligefrem med hvilke komponenter den er lavet af, så er lidt svært at vurdere |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |