|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Slothen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 09-December-2009 kl. 09:13 |
Hej Recordere,
Jeg skal bruge lidt hjælp til en blu ray afspiller, og kravene er ikke så mange, vil bare meget gerne hører hvor der er mest bang for the buck! Afspilleren må MAX koste 2000, da det er en gave til mine forældre som ikke er de største entusiaster, men stadig beundre af det flotte billede. Personligt havde jeg overvejet: http://www.pixmania.com/dk/dk/2842466/art/samsung/blu-ray-divx-afspiller-bd.html men hvis i har andre forslag er de virkelig kærkomne! Mvh Viktor der fint nyder sin PS3 slim med PDP-9050H!
|
|
/Sloth
|
|
![]() |
|
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
![]() |
|
RogueAgent ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Status: Offline Point: 859 |
![]() |
komplett.dk har Panasonic BD60 til 1320 kr, det er også en helt ok pris, selv om der ikke følger film med.
|
|
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500 Pioneer VSX-859 Carver 753X Energy RVS/RVSS Panasonic BD35 Toshiba HD-XE1 Pioneer CLD-D704 |
|
![]() |
|
Slothen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Tak for anbefalingerne!
Super fint tilbud fra Expert, men desværre er det udsolgt! |
|
/Sloth
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Blockbuster har en LG, til 1299kr
Jeg mener der er en film med i denne uge også. Men kan ikke lige finde det.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
baun ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Havde også kig på Experts tilbud som også var udsolgt, men endte med at købe LG'en i Blockbuster, som jeg er fint tilfreds med - væsentligt hurtigere start-up tid end min anden sony. Jeg fik dog desværre ikke film med til den pris, da de ikke havde det tilbud - men 5 lejekuponer.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |