recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan slettes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan slettes

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan slettes
    Sendt: 14-November-2019 kl. 21:59
fået hjælp! :)

Redigeret af Glenn-Haderslev - 24-November-2019 kl. 01:31
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2019 kl. 22:17
 Hvordan er det når der bruges en anden lyd kilde.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2019 kl. 22:17
Det kan være en signal kilde, din forstærker eller noget indkommet støj.

Hvor ofte kommer det og er det kun på den ene lydkilde?

Hvad er det for noget optisk du har skiftet?
Til top
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2019 kl. 22:31
Mest ved film via gode højtaler kabler , men lagt mærke til det kun er ved højere har skiftet om på kabel og ny kabler men ser ik ud til at hjælpe , kan det være forstærken så? Eller er min højtaler ved at stå fra ?

Sker ca hver 5min ved nogle film ikke alle , ved musik ligger jeg ik mærke til det.
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2019 kl. 22:59
Oprindeligt skrevet af Glenn-Haderslev Glenn-Haderslev skrev:



Sker ca hver 5min ved nogle film ikke alle , ved musik ligger jeg ik mærke til det.

Det er ikke dine højtaler. Hvad bruger du til at afspille film og hvad bruger du til at afspille musik?

Det virker til at være din film afspiller.
Til top
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2019 kl. 23:06
Usb via harddisk til tv usb og PS4 ved blu ray og optisk , men har også oplevet det sker ved begge steder
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 06:58
Oprindeligt skrevet af Glenn-Haderslev Glenn-Haderslev skrev:

Usb via harddisk til tv usb og PS4 ved blu ray og optisk , men har også oplevet det sker ved begge steder
Går ud fra det er til film og til film. Hvad med din Marantz PM7005 bruger du ikke den til film eller er det måske dine tv højtaler der gengiver støj.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 07:39
Har du også byttet rundt på højttalerne, og ikke kun kabler? Hvis lyden flytter med ved bytten rundt, er fejlen lokaliseret til højttaleren.

Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 13:23
Når jeg ser film så er lyd skruet ned på 0 ved tv , nær jeg gøre det via forstærker, prøver og bytter roundt på højtaler og ser om det gøre en forskel
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 17:20
Hmmmmmm.....

Prøv lige at beskrive alt dit udstyr, hvordan det er sat sammen og ikke mindst, hvornår du oplever lyden og hvilket udstyr du bruger på det (de) tidspunkt(er).

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 17:56
Byttet roundt på højtaler hjælp ikke , stadig kun ved højere side,

Film fra hardisk via usb til tv , og lyd fra optisk fra tv til forstærker , også ved blu ray da jeg for lyd kun via optisk da forstærkern ikke har hdmi, sker mere når fx der ik er så meget action i filmen

Mit udstyr er maranz pm7005 , oled tv og PS4

Redigeret af Glenn-Haderslev - 15-November-2019 kl. 17:58
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 18:26
Byt om på højttalerkabler bag på forstærkeren, så højre kanals lyd kommer i venstre højttaler (og omvendt).
Er mislyden nu i højre eller venstre højttaler?

Har der altid været en mislyd, eller er det noget der er kommet til senere?


Klaus


Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu