Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
lrev
Guld medlem
Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
|
Sendt: 05-Januar-2007 kl. 11:06 |
VonLarsen skrev:
barfodcph skrev:
Hilsen "en sikkert upopulær bruger, der mener at de bedste LCD-skærme er bedre end de bedste Plasma skærme". |
Jeg giver dig ret - At det så aldrig nogensinde vil lykkes at plasmaguerillaen til fornuft er en anden ting. |
Hej!
Håber bare ikke at det er dit eget tv,du bygger dine "erfaringer" på(Sony S2000)?
For så er vi da ved at være laaaangt ude!
lrev
Redigeret af lrev - 05-Januar-2007 kl. 11:06
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
 |
iceman24
Guld medlem
Oprettet: 27-September-2005
Point: 938
|
Sendt: 05-Januar-2007 kl. 15:04 |
så fik jeg hentet 1 stk TH-42PV60EH købte den hos www.labtop.dk til 10.995 kr og kunne selv hente den på deres fjernelager i aulum  virkelig lækker service.... nu står den bare og venter på at få stue temperatur inden den skal tændes
|
 |
Torp
Bruger
Oprettet: 17-December-2006
Point: 54
|
Sendt: 05-Januar-2007 kl. 18:18 |
Jeg kiggede længe efter et LCD ( 2 måneder ) og fandt aldrig et hvor billedet kommer i nærheden af plasma.
Så den med fælleskøbet skal du længere ud med
|
Mvh Torp
|
 |
nextgeneration
Pause fra forummet
Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
|
Sendt: 05-Januar-2007 kl. 18:46 |
VonLarsen skrev:
barfodcph skrev:
Hilsen "en sikkert upopulær bruger, der mener at de bedste LCD-skærme er bedre end de bedste Plasma skærme". |
Jeg giver dig ret - At det så aldrig nogensinde vil lykkes at plasmaguerillaen til fornuft er en anden ting. |
VonLarsen - du har sovet i timen. Meget er sket på plasma ( mere end på LCD teknologien ), og et top plasma gir faktisk det bedste billede på et TV idag.
Redigeret af nextgeneration - 05-Januar-2007 kl. 18:48
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
 |
iceman24
Guld medlem
Oprettet: 27-September-2005
Point: 938
|
Sendt: 06-Januar-2007 kl. 00:13 |
plasma plasma plasma plasma     jeg kan kun sige at jeg er henrykt... det er jo blevet en fornøjelse at se VIASAT og Canal Digital.... det er jo vildt.... KÆMPE FORBEDRING... sikke et billede og det er endda 42" hvor sony'en kun var 40" jeg sidder 3 meter fra den og billedet er helt rolig uden jitter og støj eller firkanter.... det var f.eks. de ting der generede mig ved LCD
|
 |
Tape Connection
Branche Medlem
Oprettet: 21-November-2003
Point: 1758
|
Sendt: 06-Januar-2007 kl. 00:25 |
VonLarsen skrev:
Det er og bliver da rigtigt for ham - Det er da ekseptionelt arrogant af dig, at tro du har mere styr på hvad han synes er rigtigt end han selv har.
|
Man kan ikke "synes at noget er rigtigt". Enten er det rigtigt, eller også er det ikke. Man kan synes at noget er bedst. Og man kan også tage fejl. Det er efter min mening for nemt at gemme sig bagved at det er éns egen personlige mening, det behøver det ikke være rigtigt af.
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
|
 |