|
Hjælp til 5.1 sattelit system |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Kimosabe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 345 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-August-2014 kl. 08:41 |
|
Hej
Har en kollega der ønsker at oprette en form for hjemmebio, og han ønsker en elegant løsning med sattelitter og woofer. Det skal være hvidt og budgettet er vist et sted mellem 5-15.000,- Jeg har ingen erfaring, da jeg ikke har brugt sattelitter. Hvad anbefaler man af systemer ? |
||
![]() |
||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Købte dette sæt for en kammerat + en yamaha a830 reciever og satte det op i sidste uge må sige at jeg var overrasket over hvor godt det lød,er ikke selv til satteliter med det sæt er det bedste jeg har hørt.
Og bygge kvalli er super ikke plastic men hvidt alu og med gode terminaler
|
||
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
||
![]() |
||
Kimosabe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 345 |
|
Tak for input, ser også godt ud. Købte du det igennem forhandler du linker til ?
|
||
![]() |
||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
|
Ja de havde et tilbud sammen med den yamaha reciever.
god service kom med dhl indenfor 2 dage sattelitter er ret store og tunge men nemme at montere da beslag er indbygget i fod ret smart faktisk
|
||
|
||
![]() |
||
|
Men kommer sattelitterne ikke til at hænge langt ud fra væggen med de fødder man bruger som beslag, eller kan de alle sammen "drejes" så de ligner centerhøjttaleren på billedet ?
|
||
![]() |
||
|
Næ syntes ikke de hang langt ud fra væggen de er faktisk ret flotte og vil du ha dem til at sidde som center er det jo bare at skrue dem op sådan, vi prøvede det men det så mærkeligt ud :)
|
||
|
||
![]() |
||
|
Men det ser bare ud som om der er mere afstand fra base af foden og op til højttaler på de andre. Så jeg tænker at man får samme afstand ved vægmontering som når de står på bordet som på billedet.
Jeg ved ikke om det giver mening. Måske skal man en tur forbi en forhandler og se dem. Du skal ihvertfald have tak for dine input. |
||
![]() |
||
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
|
Hejsa...
Lige et hurtigt indput. Købte dette sæt for 2 år siden: Paradigm MilleniaOne Kan jeg varmt anbefale. Fantastisk lyd, men skal ikke kunne sige om der fås bedre i dag. Måske tag et kig på disse: Kef KHT-3005SE Purist Edition Q Acoustics |
||
![]() |
||
|
Tak for input, kigger på dem :-)
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Monitor Audio Radius serien!
M.v.h. |
||
![]() |
||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
|
Redigeret af ladiesman217 - 29-August-2014 kl. 12:04 |
||
|
||
![]() |
||
|
Men er det ikke centerhøjttaleren. Det virker som om de andre sattelitter har "ben" imellem fod og højttaler. Haha, ja det er sgu classy som han har løst problemet. De går jo i et med rummet... Tak for input Redigeret af Kimosabe - 29-August-2014 kl. 12:11 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |