|
Hjælp til 5.1 |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Jamic
Super bruger Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er ikke sikker på hvor gammel den er, fik den selv i en samlet handel, hvor den fulgte med og har aldrig rigtig fået brugt den. Jeg mener modellen udkom for ca. 5 år siden.
Den befinder sig på Frederiksberg/Vesterbro, men jeg er i nordsjælland i weekenderne. Denon'erne er klart bedre og moderne recievere, du kan have glæde af i mange år ligesom de Yamaha jeg foreslog. Hvis du lægger vægt på musik og senere vil have et anlæg der både leverer til musik og surround, skal du gå efter 3700, da den har preout, der giver mange flere muligheder. Du får bare ikke meget glæde af alt det som de nye kan, med dit nuværende setup. VSX-330 tror jeg ikke er en forbedring i forhold til den gamle, du får bare en erstatning der virker. Mvh. Jacob
|
|
TvHomer
Guld medlem Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
Funktioner
Tak(0)
|
Blot to. så har jeg d.d. fået leveret en Denon X3700, og glæder mig til at få den sat op.
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |