recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til anlæg eller soundbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til anlæg eller soundbar

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Stoffer1987 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2008
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stoffer1987 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2017 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af moremusic moremusic skrev:

Hvis det primært er tv lyd, så vælg en Sonos Playbar - den kan det du har brug for, og er enkel i betjening, og du slipper for at køre en eller anden hakkende Bluetooth løsning.
Hvis du gerne vil have god musik også, ville jeg se efter nogle aktive højtalere (slip for en ekstra boks), f.eks. et sæt Dynaudio Xeo 3, som skulle lyde pisse godt.

http://www.dba.dk/hoejttaler-dynaudio-xeo-3/id-1030236255/

(Kender ikke sælger - bare som eksempel)

De er også til salg herinde Wink
Til top
Wacky Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Januar-2017
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wacky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2017 kl. 06:56
Efter en masse overvejelser er jeg endt med at bestille sådan en her:

Jeg hørte lillebror modellen YSP 1600 i går, og jeg var slet ikke i tvivl om at Yamaha med deres MusicCast APP var vejen frem :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu