|
Hjælp til antennesignal - haster |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Dr. Jones ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nu er der tilsyneladende fint signal på både PVR og TV. Så min teori er, at jeg havde dårligt signal på TV'et før, fordi PVR'en reducerede styrken eller kvaliteten (jeg kørte jo signalet igennem den og videre til TV'et). Lyder det helt dumt? |
||
· Philips 37PFL9603H
· Miraclebox 9 HD 2xT2 · Arion AC-9410PVR HDMI · Philips BDP 7500 |
||
![]() |
||
meltofte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
|
Jeg ville undgå at køre signalet gennem pvr'en. Brug en hf-tæt splitter og hf-tætte stik. Kør fra antanne til splitter og fra splitter til hhv pvr og tv. Det virkede i hvert fald for mig, selvom antennen (passiv) ikke er optimalt placeret. Den her splitter reddede mit setup: http://www.av-connection.dk/?PGr=887. Jeg troede også, at jeg skulle til at have ny antenne og have den op på taget i stedet for under taget.
Redigeret af meltofte - 11-September-2012 kl. 14:37 |
||
![]() |
||
Dr. Jones ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
|
Jeg har set en splitter på, jeg havde liggende. Den ligner den, du henviser til på en prik - men på etiketten står der kun "Stofa STV-233" (den stammer fra en gammel kabel-TV installation). Jeg antager, det er nogenlunde det samme :-).
|
||
· Philips 37PFL9603H
||
![]() |
||
meltofte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
|
Det kan være den samme, og det kan også være, at den har andre tekniske specifikationer. Den kunne måske være beregnet til DVB-C, og du bruger DVB-T?
|
||
![]() |
||
|
Jeg mener, den blev installeret i min Aarhus-lejlighed indender var noget, som hed DVB...
|
||
· Philips 37PFL9603H
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Nej. De fleste PVR slukker for gennemgang når de går i stand by. Det gør de for at spare strøm. Lav en løsning hvor du ikke sløjfer gennem noget.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |