|
Hjælp til at få sat Ekstern HDD til Stofa Router ? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan godt være det virker, har nu aldrig tænkt på at gøre det på den måde.
Hvad med at smide lidt penge efter en billig nas istedet for.
Bilka har f.eks en 500gb til 899,-
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
Fordi jeg har hørt, at det kan lade sig gøre, så vil self gerne prøve det, istedet for at købe en boks, som fylder meget mere . Hvis man dog kunne køre sit stofa BB, igennem TC, uden brug af stofas modem, kunne det være fedt . = 1 boks :D
|
|
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12 Philips HTS 9540/12 Philips SRU8015 2 x AppleTv 3 iphone 5 16 GB MacBook Pro 13" Apple Time Capsule 2TB 2 x Airport Express |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Du kan ikke køre uden stofa's router, uanset hvad du har hørt.
Om du kan få din apple express til at virke med en hdd, tvivler Kom lige i tanke om at jeg har en lille enhed, som vist nok kan få en usb hdd på netværket, hvis det havde nogen interesse? Fandt dette her http://support.apple.com/kb/HT2421 Redigeret af Theilo - 27-Januar-2012 kl. 21:50 |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
Nej det ved jeg - Det var også kun godt hvis man kunne ( ønsketænkning ) :D Dit link virker ikke .. ? Men hvis jeg feks købte en Time Capsule, er det så den jeg logger på, eller er det min stofa router ? Fordi jeg spørg er grundet, min Router ( Thompson), fra Stofa har et elendigt signal, ligemeget hvilken kanal jeg er på, og den kan desværre ikke flyttes andre steder hen i lejligheden .. 13 meter ca væk fra den, begynder den at tabe signal - Virkelig neder, Den gamle man havde fra stofa , Atlantic tror jeg den hed, var MEGET bedre, men den kan åbenbart ikke komme på nettet mere, prøvede nemlig at sætte den til :/
|
|
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12 Philips HTS 9540/12 Philips SRU8015 2 x AppleTv 3 iphone 5 16 GB MacBook Pro 13" Apple Time Capsule 2TB 2 x Airport Express |
|
![]() |
|
Hvor gammelt er dit modem?
Den jeg har er en cisco og har en udmærket rækkevidde, bruger dog ikke det trådløse i den, da jeg har mine egne routere efter modem.
som jeg har forstået det, tager du og trækker et kabel fra modem og sætter ind i apple enheden og logger derefter på apple enheden. Redigeret af Theilo - 28-Januar-2012 kl. 16:42 |
|
|
|
![]() |
|
Hmm - Det er rimelig nyt. Ca 4 mdr .. Det er det de kører med lige nu, et rimelig stort et faktisk.. :/ Ja tror også det er sådan man skal gøre det -
|
|
Philips 52" 9703H/10
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |