|
Hjælp til at finde en pæn pc skærm |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja, den er fin. Den mangler bare webcam for at være interessant for mig. Men måske den er interessant for SilverLine.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
|
har nu ikke rigtig noget at bruge webcam til, men synes da selv det er et godt bud på en skærm :) kunne ihvertfald godt selv tænke mig den hehe
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
|
Så du bruger ikke Skype? Når jeg snakker med min chef "på telefonen" bruger vi altid Skype videotelefoni. Jeg bruger telefon ekstremt lidt - har aldrig brugt telefon / mobil meget, men nu endnu mindre. Derfor er det for mig og også for min kone et must med et webcam. Min kone snakker jo ofte med familien på Filippinerne på Skype. Og et der er indbygget er nu engang pænere end et eksternt.
Men ja, den skærm fra Samsung er ret lækker. Men burde det ikke have været LED LCD i stedet for det gammeldags TFT LCD?? Min nuværende skærm fra Asus er da LED så vidt jeg husker.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
|
Hvis jeg var dig vill jeg ikke bruge et webcam der sad i skærmen. Det giver alt for lidt mulighed og de er som regel ret dårlige i kvalitet kontra dem du kan købe, som et "rigtigt" webcam. Logitechs webcams kan klart anbefales.
PS. jeg synes stadig ikke der findes nogen federe skærm end Cinema Display fra Apple, men jeg er så også inkarneret Apple-fan
![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
Det webcam jeg har i min skærm er bare supergodt! Det kan tiltes og kvaliteten er supergod. Og så er det et 2 Mpixel kamera, hvilket er mere end man kan sige om mange webcams i bærbare. Men det webcam der er i min Asus bærbare er dog også et 2 Mpixel. Så det i den eksterne skærm indbyggede webcam funker bare! Skærmen er denne Asus VK278Q. (P.s.: Jeg er absolut ikke Apple fan, jeg vil ikke have noget der står Apple på....
![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
|
Det er også fair nok, der er altid plads til at komme på bedre tanker ![]() ![]() God weekend!
|
||
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
|
De to ting har intet med hinanden at gøre. LED beskriver baggrundsbelysningen, og TFT selve panelet.
|
||
![]() |
||
|
Ok men er TFT ikke en LCD skærm? Eller? Men uanset så burde sådan en skærm idag være LED. Det er lidt "gammeldags" at Samsung har sådan en fin skærm der ikke er med LED.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |