recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til at finde en rimelig BD Player?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til at finde en rimelig BD Player?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jaquila Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til at finde en rimelig BD Player?
    Sendt: 01-September-2008 kl. 18:24

Hejsa jeg har jo altid villet have en BD afspiller, men ikke til priserne. 

så fik jeg en bærbar med Blu-ray drev o har købt mig 2 BD film og nu kan jeg slet ikke klare tanken om ikke at have en BD afspiller til mit tv.

Men jeg vil gerne have en Pana BD50, men den er for dyr.

Så var detjeg faldt over Samsung P1400 til 1600kroner hos pixmania, det synes jeg lyder som en god deal

Så jeg havde tænkt mig at købe den P1400 og så senere på året købe pana'en og så kunne min forældrer får P1400'eren ind i deres stue. Hvad synes i om den lille plan? kan det betale sig? og kan jeg nu købe fra sådan nogle som dem hos pixmania eller går ikke så lang tid før Pana'en ryger ned i pris? og dette ville være spild af penge?

Mange tak for jeres svar

nå ja er der også lige nogle som ejer en P1400 som kan fortælle mig om der er en optisk lyd-udgang, kan nemlig ikke rigtig finde noget på nettet.

Redigeret af Jaquila - 01-September-2008 kl. 19:35
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2008 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af Jaquila Jaquila skrev:

Hejsa jeg har jo altid villet have en BD afspiller, men ikke til priserne. 

så fik jeg en bærbar med Blu-ray drev o har købt mig 2 BD film og nu kan jeg slet ikke klare tanken om ikke at have en BD afspiller til mit tv.

Men jeg vil gerne have en Pana BD50, men den er for dyr.

der kommer jo allerede, snart en afløser BD55, som efter sigende skulle være lidt billigere, ellers kommer der også en BD35.

Så var detjeg faldt over Samsung P1400 til 1600kroner hos pixmania, det synes jeg lyder som en god deal

maskinen skulle være udemærket, men for alt i verden lad være med at købe hos pixmania. de har noget nær den dårligste service overhovedet, hvis der skulle ske noget.

Så jeg havde tænkt mig at købe den P1400 og så senere på året købe pana'en og så kunne min forældrer får P1400'eren ind i deres stue. Hvad synes i om den lille plan? kan det betale sig? og kan jeg nu købe fra sådan nogle som dem hos pixmania eller går ikke så lang tid før Pana'en ryger ned i pris? og dette ville være spild af penge?

det er ikke sikkert den kommer ned i pris, da der jo snart kommer en ny. og BD50 er jo slet ikke til at få nogen steder.

Mange tak for jeres svar

nå ja er der også lige nogle som ejer en P1400 som kan fortælle mig om der er en optisk lyd-udgang, kan nemlig ikke rigtig finde noget på nettet.

pas, men hvad skal du bruge den til?

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Schjelde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Juni-2007
Point: 695
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2008 kl. 18:45

Når du ikke har blu-ray i forvejen til dit TV, vil du blive glad for hvilken som helst afspiller, er min påstand.

Dvs. Samsung P1400 eller 1500 eller Sharp H20 - alle billige gode afspillere. Personligt er jeg ligeglad med profiler....jeg valgte Sharp da det er en billig løsning at kunne få en region A afspiller til den pris uden at skulle bestille fra udlandet.

Sony AF8 65
Onkyo 676
HDFury Vertex 2
ATV4K
B&O A9
Sonos rundt i huset
Til top
Jaquila Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2008 kl. 19:34

hmm så er spørgsmålet om man ikke hellere skulle tage en P1500 eller en Pana BD30, den må da være i samme pris klasse?

og  hvilken er bedst? jeg vil som sagt ikke betale meget mere end 2000-2500 da jeg ikke er den store film nørd, så for mig er prisen meget vigtig men kvaliteten skal da også være der

Redigeret af Jaquila - 01-September-2008 kl. 19:36
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2008 kl. 19:46

Du får IKKE en BD30 for de penge, det er de sgu for gode til.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Jaquila Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2008 kl. 19:51

så en BD30 er bedre end P1400? så må jeg vel give noget mere

og nogle der ved om de ville droppe i pris snart? ville være lidt dumt at gå ud og købe en ny til 3000 og så kan de købes til det halve om en måned 

Redigeret af Jaquila - 01-September-2008 kl. 19:53
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2008 kl. 20:02

En BD30 kan fås for Kr. 2.800, det er Kr. 400 mindre end jeg gav for 2 måneder siden.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2008 kl. 20:18

Du kan rolig købe en Samsung BD-P1400, rigtig god afspiller til en meget lav pris. Bemærk at P1400 selv kan afkode de nye lydformater. det kan BD30 ikke. P1400 er også tand bedre, når vi snakker afspilling af sd dvd'er.

PS Den har optisk lyd-udgang.

Til top
Jaquila Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2008 kl. 20:46

jamen så må det jo være en P1400 jeg skal have hvor er det godt at købe den? her tænker jeg mere på service end pris, Pixmania skulle bla. have en meget ringe service og så vil jeg hellere betale lidt mere hos en forhandler med bedre service.

Overvejer lidt Godpris fordi deres service bare er helt i top selvom prisen nogle gange også er lidt der op ad

Redigeret af Jaquila - 01-September-2008 kl. 21:07
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu