|
Hjælp til at finde gammel tråd (er fundet) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juli-2012 kl. 16:39 |
Jeg har prøvet, men kan ikke finde en gammel tråd. Tråden hed noget i retning af "hvor højt hænger jeres skærm" - en tråd hvor brugere fortalte om, hvor højt de havde deres skærm hængende.
Redigeret af chico - 23-Juli-2012 kl. 16:48 |
|
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
|
![]() |
|
Micras19 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2010 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=39785&title=hvor-hjt-oppe-hnger-i-jeres-skrm
5 sek. på google.... |
|
![]() |
|
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
Tak (jeg prøvede i søgefunktionen her i forum).
|
|
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
|
![]() |
|
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
Ja, det er ikke altid let at finde (især meget) gamle indlæg. Hvis man selv har skrevet et indlæg, kan det være en ide, også at søge på brugernavnet og evt. sorteret efter første indlæg.
Jeg kunne godt ønske, at søgning blev lidt lettere her på recordere.dk
Lars
![]() |
|
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |