recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til at finde korrekt blu-ray 3D afspiller.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til at finde korrekt blu-ray 3D afspiller.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
blackmuddler Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Maj-2007
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blackmuddler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til at finde korrekt blu-ray 3D afspiller.
    Sendt: 10-August-2012 kl. 20:25
Hej recordere...

I forbindelse med nyt tv med 3D vil jeg også gerne have en fuld 3D blu-ray afspiller. Budgettet er ikke så stort, et sted mellem 2200-2900 kroner og har 3 krav til enheden.

1. Skal kunne håndtere fuld 3D med 1080/24p
2. Skal også kunne håndtere fuld 3D iso's fra min nas server
3. Og må gerne kunne firmware opdateres så den kan håndtere nye fremtidige 3D købs skiver.

Alle andre hensyn som cd-afspiller mv er ikke vigtigt - men da jeg har lidt svært ved at overskue hvad der er kan være det rigtige, spørger jeg jer som har mere forstand på tingene end jeg har.

Slutteligt skal jeg måske nævne, at en multimedia enhed a la boxee box, dune mv der kan håndtere fuld 3D også kunne være en mulighed.

Bukker på forhånd i støvet og takker..

BM
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu