|
Hjælp til at finde korrekt blu-ray 3D afspiller. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
blackmuddler ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2012 kl. 20:25 |
Hej recordere...
I forbindelse med nyt tv med 3D vil jeg også gerne have en fuld 3D blu-ray afspiller. Budgettet er ikke så stort, et sted mellem 2200-2900 kroner og har 3 krav til enheden. 1. Skal kunne håndtere fuld 3D med 1080/24p 2. Skal også kunne håndtere fuld 3D iso's fra min nas server 3. Og må gerne kunne firmware opdateres så den kan håndtere nye fremtidige 3D købs skiver. Alle andre hensyn som cd-afspiller mv er ikke vigtigt - men da jeg har lidt svært ved at overskue hvad der er kan være det rigtige, spørger jeg jer som har mere forstand på tingene end jeg har. Slutteligt skal jeg måske nævne, at en multimedia enhed a la boxee box, dune mv der kan håndtere fuld 3D også kunne være en mulighed. Bukker på forhånd i støvet og takker.. BM |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |