|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tietje ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() Sendt: 17-Marts-2011 kl. 15:40 |
Hej,
Jeg leder desperat efter et tv bord som passer til min behov, og som ikke koster en formue ![]() Bordet skal være i hvid højglans og må ikke være bredere end 160 cm. Prisen må ikke være over 2000 kr. Jeg har søgt meget på nettet uden at være for heldig. Egentlig havde jeg besluttet mig for det her bord: http://www.bilka.dk/Bolig/Moebler/TvBorde/Raymond-TVbord--37906100000%28Purchase_Other_DS%29 Men ny målinger i lejligheden viser at den bliver for bred ![]() Jeg håber at de vise og kloge brugere herinde kan hjælpe mig. Mvh Tietje |
|
![]() |
|
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
![]() |
Hej Tietje
Prøv a kigge på Ikea.dk De har har meget i hvidt og i forskellige størrelser til små penge
Mvh
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Ja eller Jysk. De har bl.a. den populære "Janus"
![]() |
|
![]() |
|
Tietje ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Til Kampus,
Den fra Jysk er også rigtig fin, men den bliver desværre for bred. Synes ikke rigtig jeg kan finde en løsning hvor jeg kan skjule mit mediecenter og den store reciever :( |
|
![]() |
|
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
så lige den her igår http://www.boliggalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=9802 måske det kunne være noget for dig hvis du bor i nærheden |
|
![]() |
|
![]() |
Den var faktisk ret lækker, men bor i Kolding, så det er lidt langt at køre efter det :)
|
|
![]() |
|
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |