|
Hjælp til at forbinde Marantz |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
RasmusTC
Ny bruger Oprettet: 16-Juli-2018 Sted: Esbjerg V Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej , tror faktisk ikke engang jeg har et par headphones med stort stik MEN, jeg må også erkende at lyden med den lånte forstærker er markant bedre og fyldigere end med min ellers elskede SR1041
|
|
To ride, shoot straight and speak the truth
|
|
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(1)
|
ok - god lyd er altid bedre
..... men du er vist ikke alene om netop det problem med SR1041: |
|
miri
|
|
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(1)
|
Og en ande fra Holland (Google oversar) Jeg flyttede min tuner SR1041 sammen med cd-afspilleren 1010 / CD1020 (sandsynligvis for de fleste af jer "antik"). Alt gjorde det igen. Mens tuneren spillede (fra nysgerrighed ...) skød jeg en knap på bagsiden af modtageren til en anden position. Det er en glidebryder af "D BUS", som normalt skal være i "systemtilstand". Jeg flyttede den til "exit" -positionen, og lyden var væk. Jeg skubber knappen tilbage i den rigtige position: intet mere. Fjern stik (reset?): Intet. Hvem hjælper? Hilsen Eriksson SVAR Kig på switch processor mode, dette skal være på eller stå, og fjernbetjeningen skal indstilles til ekstern, forudsat at begge app er forbundet til hinanden ved hjælp af systembussen og fjernbussen. Hvis omskifterne er slået til, skal du afbryde stikkene fra begge strømforsyninger og vente et par sekunder, og tænde dem igen. Ellers vil den nye position ikke ses af processoren. |
|
miri
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |