|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Næh vi bliver nok aldrig enige. |
||
![]() |
||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
|
Hej igen "lahan". Nej, og jeg vil IKKE se på et 9731, alene af den grund, at jeg på nuværende IKKE vil give en eneste kr. over 15000, for et fjernsyn. Så det er i denne ende af pris-skalaen jeg kigger, og i den ende, synes jeg altså ikke at Philips har et produkt som matcher de andres. Det du her siger, svarer lidt til, hvis jeg måske roser en VW Passat, og du så siger... Nej nej nej, den er jo slet ikke som en Mercedes. Redigeret af Pokerface - 21-Juli-2006 kl. 11:35 |
||
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Hej Så blev vi da helt enige. Men selvom du aldrig ville købe et tv til over 15k, så prøv alligevel at bruge 5 min næste gang du kommer forbi en butik der sælger Philips 9731. |
||
![]() |
||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
|
Hej, endnu engang. Ja okay... Tror faktisk jeg har set det, da jeg kørte rundt for at se på de andre... Og husker jeg rigtigt, så mener jeg det er lidt stort, og vil se ret klodset og alt for dominerende ud i en alm stue. Men jeg vil da "slå et blik" på 9751'eren ved lejlighed. God weekend. |
||
Mvh. Frede.
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
|
Jeg synes også at designet på JVC's LCD TV, især S60 serien og M60 er virkelig, godt gået - meget flot, og føles ikke plastik agtigt. Fjernbetjeningen til M60 er også ganske flot. Og der samler sig ikke rigtig støv på det - heller ikke på den piano sorte ramme - ikke ret meget i hvert fald. Nej, jeg synes de er flotte. Men hvad mon lgpost siger til alt dette? - det er jo ham (eller hende?) der skal have fjernsyn. |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Thorvald. Ja, lidt af debat det sådan kan udvikle sig til, når man siger sin mening. Nå men, jeg syntes bare, at til de ca. 12.000 kr. vedkommende nævner, der fås der efter min mening altså, og som det iøvrigt vist også fremgår af debatten ... Redigeret af Pokerface - 21-Juli-2006 kl. 16:38 |
||
Mvh. Frede.
||
![]() |
||
lgpost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
![]() |
|
Hej Alle sammen.
Så har jeg været ude og se LCD tv, og det blev et Samsung 32M61 fik den til 11.800.- så nu håber jeg at det er OK... |
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
M61 er et ganske godt tv - håber du bliver glad for det ! Casper |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
lgpost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
![]() |
|
Hej Alle sammen. Som I ved købte jeg et samsung lcd 32" m61, men det var ikke noget,( synes at billedet var meget dårligt) så det har jeg været inde med, så nu har jeg kigget på et Panasonic 37" PV60E er det et godt køb og er der et bedre billede på?? og hvor kan jeg købe det billigst??
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Mvh. Frede.
||
![]() |
||
janpetri ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
|
Til Pokerface: Det du henviser tilæ er et PA TV med en lav opløsning på 852 x 480 pix. Det der hedder TH37PV60e har en opløsning på 1366 x 768 pix. Der er jo en forskel. Til LGPOST søg priser på edbpriser.dk og gå derefter ned og tryk din lokale TV mand. Det gjorde jeg, og fik det til samme pris. Kan kun sige om det PAnasonic TV: Køb det i en fart. Det styrer vildt. Jan |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hejsa. UPS... "Gyyylp".... Syn's skisme da nok det var lidt billigt. Sådan går det, når det går for stærkt. Men så er det ihvertfald her: http://www.hifishoppen.dk/billede/plasma_tv/panasonic_th37pv 60_1079_da.html
|
||
Mvh. Frede.
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |