|
Hjælp til at vælge psu til nyt htpc build. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Emahs ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2012 Sted: Odense, DK Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Marts-2013 kl. 02:46 |
Hej Recordere
![]() Jeg har fået samlet mit beskedne setup efterhånden, men eftersom den modtagne psu var defekt, så vil jeg høre jer til råds. Mit setup består af følgende: CPU: Intel i3 3220t MB: Gigabyte GA-z77N-WIFI RAM: Kingston HyperX 1600 mhz 2x4 GB SSD: Corsair 840 series 120 gb HDD: Western Digital AV-GP 2TB Har en lille Noctua 60mm blæser også. Men så vidt jeg kan se mig ud af, så bruger mit system i omegn af 115w, er det helt ved siden af? Og har efterfølgende læst i manualen til mit MB, at producenten anbefaler 300 watt, men synes det lyder ret voldsomt ![]() Så håbede der var nogle af Jer, der kunne hjælpe mig lidt på vej, til at få fundet den rette psu, så jeg kan få liv i mit system. ![]() Med venlig hilsen Søren J. |
|
![]() |
|
Emahs ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2012 Sted: Odense, DK Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må jo nok hellere skrive den skal være ekstern, da det er et lille micro itx kabinet, og som helhed er en htpc :)
|
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
Under brug som HTPC kommer dit setup næppe meget over 60w i forbrug, jeg bruger selv en
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=762701 , i mit setup som stort set er magen til dit
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
|
Jespermart
Kan du smide specs op af dit setup. Men det var faktisk streacoms nanopsu jeg havde, men som desværre var defekt ved modtagelse. |
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
Cure i3 3225
Intel DH77DF mITX bundkort 8 Gb ram 120 Gb mSATA ssd AMD Radeon HD 6570 Streacom kabinet Streacom 150 Watt extern PSU På den side der er linket til kan du se at max belastning ved afvikling af Prime95 er ca. 50watt for dit setup. |
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |