|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Jarvig ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Takker for alle svarene. Jeg summer lige over dem.
Redigeret af Jarvig - 08-Oktober-2008 kl. 11:50 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Som sagt: en 1 tb disk koster 730 kroner, har lige købt to, og jeg forventer at jeg kan leve med dem i nogle måneder. Så vil HD materialet nok have fyldt dem ud, og så må jeg punge ud med 730 kroner for 2 tb diske. Og sådan vil det nok fortsætte. Men DVDer eller BR diske er i hvertfald ikke relevant som lagringsmedie mere |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Jarvig ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Selvstændige eller til at smække ind i PS3? Hvis det er det sidste, så ville jeg meget gerne se, hvor man kan købe en 1 TB HD til den pris (for så køber jeg den). Noget helt andet. Jeg går ud fra, at man skal sikre sin forbindelse på en eller anden måde. |
|
![]() |
|
Haapanen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2008 Status: Offline Point: 137 |
![]() |
2.5 diskene er dyre ift. 3.5'erne så jeg gætter på det er 3.5"
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Det er 3.5" SATA, f.eks. denne Jeg ved ikke hvad der kan puttes i en PS3 Med 2,5" kan du max få 500Gb til ca. 1.100 kr. |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
Det er forskellen. Jeg har set på 2,5 HD og du nævnte en 3,5. Ellers nogen som har bud på mine trådløse problemstillinger? |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Jeg kender ikke alt dit hardware....Men har du en router eller access point kan du sikre det på MAC niveau hvis altså andet skulle skabe problemer... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |