|
hjælp til Audiovector K-XX |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mikkelfrost ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 16:05 |
jeg har sådan 4 stk der skal bruges som bag højtaler i min hjemme biff
men problemet er jeg ikke kan have de 2 af dem på side væk da der er for lang til den ene væg og den ande er vinduer . hvordan sætter jeg det så bedst muligt op ? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er sgu svært at svare på ud fra et spørgsmål, der er ingen tegning med som viser hvordan det ser ud. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
mikkelfrost ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
min sofa står op til bag vægen og jeg har 3,3 m op til mit 80" læret .
jeg har læst mig til de skal side ca 175 cm oppe men og her er det jeg er i tvivl : hvad er bedst ? : at jeg har alle 4 siden på bag væggen ( som er 3 m bred ) eller skal jeg ud og finde en løsning med fx et højtaler ophæng sådan at jeg kan svinge 2 af dem ud fra vægen ? skal det være nr 1 : ![]() eller nr 2 : ![]() Redigeret af mikkelfrost - 08-Oktober-2014 kl. 16:45 |
|
![]() |
|
k-xx kan spille direkte eller dipole hvad det så gør af forskel ?
Redigeret af mikkelfrost - 08-Oktober-2014 kl. 17:00 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |