| 
	 | 
Hjælp til "billig" sorround til hjemmebio | 

Besvar  
   | 
  Side <12 | 
| Forfatter | ||

thomnico  

Super bruger  
   Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494  | 

Funktioner

Tak(0)
      Citér   Svar

Sendt: 14-Maj-2023 kl. 19:52 | 
 |

Hvis du er på Sjælland, så er jeg lige flyttet og har et sæt XTZ front (reol højtalere) med matchende center XTZ 89 walnut + 2 hvide reol højtalere til overs. Det var det jeg startede med også i mit beskedne bio setup.  Du kan få det hele for en plovmand, så er der lidt ekstra at skyde efter en forstærker i første omgang 
Redigeret af thomnico - 14-Maj-2023 kl. 20:01  | 
 ||
| 

Projektor: Benq w1070+ 

Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008  | 
 ||
![]()  | 
 ||

KlausDM  

Platin medlem  

Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 20004  | 

Funktioner

Tak(0)
      Citér   Svar

Sendt: 14-Maj-2023 kl. 20:10 | 
 |

Det store mørke midtjylland ude midt i "ingenting". Min signatur siger "Hammel" - der ligger 1/3 af vejen fra Århus mod Viborg. Min signatur siger dog intet om at jeg også har en bil der kan bringe mig lidt rundt i Jylland. Fredericia, Århus eller Ebeltoft, der er de typiske "jeg rammer Jylland" destinationer, er trods alt lidt tættere på end København :-) Klaus 
Redigeret af KlausDM - 14-Maj-2023 kl. 20:12  | 
 ||
![]()  | 
 ||

thomnico  

Super bruger  
   Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494  | 

Funktioner

Tak(0)
      Citér   Svar

Sendt: 14-Maj-2023 kl. 20:27 | 
 |

Til det kan vi kun være enige (er selv eksil jyde) 
Redigeret af thomnico - 14-Maj-2023 kl. 20:28  | 
 ||
| 

Projektor: Benq w1070+ 

Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008  | 
 ||
![]()  | 
 ||

henningdalgaard  

Guld medlem  

Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686  | 

Funktioner

Tak(0)
      Citér   Svar

Sendt: 17-Maj-2023 kl. 09:34 | 
 |
| 

Jeg har både Monitor audio komplet 5.1 til salg og dali concept 2 (fronter) dali ikon vokal 2 center (rigtig god center) og 4 dali concept 1 til bag og side (hvis du skal have 7.1 - eller er 2 nok til 5.1) 

Jeg bor I Aalborg, men måske kan vi finde hjælp herinde eller gomore til at tage det med syd på. Det har jeg prøvet før. Ellers skal jeg til Vejle til september.  
    | 
 ||
![]()  | 
 ||

Krydolph  

Junior bruger  
   Oprettet: 03-Februar-2013 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37  | 

Funktioner

Tak(0)
      Citér   Svar

Sendt: 22-Maj-2023 kl. 14:32 | 
 |
| 

Tak for tilbuddet! Jeg endte med at hoppe på en af de sæt fra den blå avis!  Har lige fået dem i huset, så er jeg klar til næste kapitel af projekt "hjemme biograf" :)  Tak for alle de gode svar!  | 
 ||
![]()  | 
 ||
    Besvar  
   | 
  Side <12 | 
| Skift forum | Forum-tilladelser  ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum  |