|
Hjælp til "billig" sorround til hjemmebio |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
thomnico
Super bruger Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 493 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du er på Sjælland, så er jeg lige flyttet og har et sæt XTZ front (reol højtalere) med matchende center XTZ 89 walnut + 2 hvide reol højtalere til overs. Det var det jeg startede med også i mit beskedne bio setup. Du kan få det hele for en plovmand, så er der lidt ekstra at skyde efter en forstærker i første omgang
Redigeret af thomnico - 14-Maj-2023 kl. 20:01 |
||
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19555 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det store mørke midtjylland ude midt i "ingenting". Min signatur siger "Hammel" - der ligger 1/3 af vejen fra Århus mod Viborg. Min signatur siger dog intet om at jeg også har en bil der kan bringe mig lidt rundt i Jylland. Fredericia, Århus eller Ebeltoft, der er de typiske "jeg rammer Jylland" destinationer, er trods alt lidt tættere på end København :-) Klaus
Redigeret af KlausDM - 14-Maj-2023 kl. 20:12 |
||
thomnico
Super bruger Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 493 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Til det kan vi kun være enige (er selv eksil jyde)
Redigeret af thomnico - 14-Maj-2023 kl. 20:28 |
||
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008 |
||
henningdalgaard
Guld medlem Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1683 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har både Monitor audio komplet 5.1 til salg og dali concept 2 (fronter) dali ikon vokal 2 center (rigtig god center) og 4 dali concept 1 til bag og side (hvis du skal have 7.1 - eller er 2 nok til 5.1)
Jeg bor I Aalborg, men måske kan vi finde hjælp herinde eller gomore til at tage det med syd på. Det har jeg prøvet før. Ellers skal jeg til Vejle til september.
|
||
Krydolph
Junior bruger Oprettet: 03-Februar-2013 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for tilbuddet! Jeg endte med at hoppe på en af de sæt fra den blå avis! Har lige fået dem i huset, så er jeg klar til næste kapitel af projekt "hjemme biograf" :) Tak for alle de gode svar! |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |