|
Hjælp til bluetooth modtager |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Juli-2014 kl. 13:26 |
Hej Recordere!
Jeg håber at jeg har ramt den rigtige kategori... Problemet er det at min mor er begyndt at høre musik via youtube på hendes telefon og tablet, og synes det ville være fedt hvis hun kunne få lyden ud via hendes anlæg. Der er tale om android telefon og tablet, og så har hun et Arcam solo mini: Først tænkte jeg at en Chromecast ville give mening, da hun så også får andre features til hendes tv, men da anlægget ikke har hdmi indgang, skal den kobles til tv'et. Og det vil vel give problemer hvis hun bare vil "se" youtube, uden billede på tv'et? Jeg går ikke ud fra at tv'et kan sende lyden ud til anlægget uden at være tændt? Så jeg overvejer om en bluetooth modtager ikke er den bedste/nemmeste/billigste løsning. Jeg har kig på en Sony BM10: Umiddelbart får den fine anmeldelser, men er der andre jeg skal kigge på? Det kunne jo være der var noget billigere/bedre som jeg har overset. Alternativt har jeg tænkt på om man kan købe en lille medieafspiller, noget ala wd tv live etc, men med bluetooth modtager indbygget? På den måde kunne hun få Netflix mv i samme enhed. Jeg takker på forhånd
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har prøvet med BT, det lød ikke godt. Med en kablet forbindelse er det en god del bedre. Med Digital (HDMI) fra tablet er det endnu bedre. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
gah ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2013 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 128 |
Min Aldi holder lige nu udsalg på en Maginon BTR-1, førpris 150,- kr nu kun 50,- inkl. Strømforsyning, kabler osv.
Har selv for et stykke tid siden købt en, og den spiller udmærket, og til den pris kan man vist ikke klage. Hun kunne jo så også installere Tunein appen, og hvis hun har TDC så også TDC play på tablet og telefon. |
|
![]() |
|
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Det behøver ikke være den fedeste lyd, bare det ikke lyder forfærdeligt. Og der er ikke mulighed for at slutte hdmi til hendes telefon eller tablet...
|
|
![]() |
|
Vil da lige prøve at smutte forbi den lokale Aldi og se om det er noget de har
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |