|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
InSideYou ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
prøv at fjerne hak ved de andrer og kun lad skærmen kører i 1080p
og tjek under bluray indstillinger.. |
|
![]() |
|
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Er denne fejl også tilstede under andre film?
Du skal tænke på at 300 har fået lagt et "film" ovenpå billedet, da instruktøren mente det passede til filmen Se bl.a. dette SS: http://www.imageviper.com/displayimage/93176/0/300hddvd1.png Så det er med vilje billedet kan virke grynet. |
|
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
|
![]() |
|
HypoJack ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Jeg har lige prøvet at tage nogle billeder med mit kamera af skærmen:
![]() Især skyerne i baggrunden ser sjove ud. ![]() Skjoldene i baggrunden. Redigeret af HypoJack - 04-April-2009 kl. 19:27 |
|
![]() |
|
AlexSmedegaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
Det lyder da som om det måske kunne løses ved at køre samme FPS på både ps3 og skærm. Har hørt at det godt kunne hakke netop fordi de ikke viser samme FPS. Dog er jeg faktisk i tvivl om der overhovedet er sådan en indstilling på ps3'en. Prøv dig frem udner indstillinger og så enten video-output eller blu-ray insstillinger. Held og lykke. |
|
![]() |
|
HypoJack ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Det er ligesom om det billedet er lidt mere grynet end det egentlig skal være, og farverne ser underlige ud. Jeg har ikke fundet noget sted på PS3'en hvor man kan ændre FPS :( |
|
![]() |
|
AlexSmedegaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
Dette er bare et forslag og jeg aner ikke om det virker.
Inde i instillinger skal du prøve at gå til videoindstillinger og ned til den der hedder BD 1080p 24hz output (HDMI) og sætte den til automatisk (hvis den ikke allerede gør det i forvejen. Der står i hvert fald noget med "Sæt playback-metoden til BDere, optaget ved 24hz (ramme/sekund)" Det lyder da i mine ører som om 24hz er det samme som 24 FPS. Eller er jeg helt fra den? :) |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Dit tv understøtter ikke 1080/24p afspilning, derfor kan det godt virke som om det "hakker" i billedet.
Det er meningen at 300 skal være lidt grynet i billedet, instruktøren har lagt en godt lag film grain indover. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har faktisk aldrig fundet ud af om mit tv understøtter 24p og har prøvet at undersøge det, men har ikke fundet ud af det.
Er der nogen der ved det? :) Samsung LE37M87BD Synes i hvert fald min kører super blu-ray fra PS3 |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
^enig prøv evt. at få fat i en af disse 5. stjerne video blu-rays (http://bluray.highdefdigest.com/reviews_video.html) fra playtime eller blockbuster og se om de ikke ser godt ud.. også umiddelbart vend dig til at det hakker ved panorering i filmene. angående at farver er undelige kunne det måske være at du sku lave noget kalibrering på skærmen? |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg takker mange gange for alle svarene, og jeg prøver lige at afprøve dem lidt senere i aften. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |