recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til BoxerTv!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til BoxerTv!!

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Rechain Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2009 kl. 16:19
Håber det er iorden at jeg låner denne her tråd...jeg har modtaget mit Boxer program kort og Viaccess CA modul 3.0 Secure som ska bruges til BoxerTV. Først vidste jeg ik hva vej programkortet sku vende, da der ingen oplysninger (til det) var på CA modulet. Jeg fik smartcard error først, og da jeg vendte program kortet, siger den ikke error. Jeg har prøvet at søge efter kanaler flere gange og finder ik dem alle og dem som jeg burde kunne tage giver stadig bare SORT skærm....hva gør jeg galt?!?

Ska lige siges at jeg har denne skærm Sony KDL-46X3000 (som burde virke) når W Sony serien er testet hos Boxer. Nogen der kan give lidt hjælp til hvorfor det ik gider at virke, før jeg prøver at ringe til Boxer's kundeservice.

EDIT
Havde lige glemt at det først er muligt i nærheden af KBH d. 1 maj
Så må jeg bare vente nogen dage extra...øv, nu havde jeg lige glædet mig til weekenden 
haha...

/Rechain

Redigeret af Rechain - 24-April-2009 kl. 19:21
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2009 kl. 19:15

Hej.

Mit viker skam (i Gentofte),jeg satte mit modul i min somy v4500-og lavede en kanal-søgning.

Skærmen valgte dog at gemme kanalerne "bagvendt"...ikke i forlængelse af de første...som 7-8-9..etc,men istedet før "0"-altså fra 500..og nedefter!!

Du skriver at Sony X3000 "burde virke,da w serien er boxer-godkendt"-hva`mener du lige med det??

mvh

lrev

Til top
Rechain Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2009 kl. 19:18
De har ik testet X serien, men de har testet og godkendt f.eks W serien tjek Boxertv.dk...derfor jeg skrev det og da X serien er h�øjere end W serien, s�å burde X serien sjovt nok virke og det gø�r det også�...jeg ska bare vente til det bliver d. 1 maj, da jeg bor på amager jeg havde bare glemt det, som jeg jo skrev  haha...

/Rechain

Redigeret af Rechain - 24-April-2009 kl. 19:20
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2009 kl. 19:34

Hej

Nej...du skal ikke vente...virker det-skal det virke NU

At w serien er godkendt-betyder ikke at X serien virker...sjovt nok.

Min er jo V-serien....som virker NU----og JA...den er godkendt

lrev

Redigeret af lrev på jobbet - 24-April-2009 kl. 19:35
Til top
Rechain Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2009 kl. 19:40
De starter først d. 1 MAJ i København? Det er sku da hva der står på Boxertv.dk og alle andre steder...så hvorfor sku dit virke nu, når du bor i nærheden af København? X serien har det samme som W serien (eller mere?) og er derfor "godkendt" selvom de ik har testet den serie...alt andet ville sku da være underligt...hvorfor sku det ik passe...der er jo MPEG4 (+HD) DVB-T og DVB-C tuner i...jeg indrømmer gerne at jeg tager fejl...men jeg ka ik få mit til at virke, men det er fordi jeg har husket at de først starter op for københavnere og dem der bor i nærheden, d. 1 maj...om 7 dage...jeg er ærlig talt meget forvirret lige nu  sorry...

/Rechain

Redigeret af Rechain - 26-April-2009 kl. 19:14
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2009 kl. 19:45

Nej...du skal bare læse hvad jeg skriver"jeg bor i Gentofte"...ved du ikke hvor det ligger ??

Du kommer sgu da ikke meget tættere på Kbh end det.....DET VIRKER.

Hva`årsagen er til at dit ikke virker,aner jeg ikke,men det er ikke fordi at du er for tidligt ude...

http://www.boxertv.dk/?page=1847

lrev

Redigeret af lrev på jobbet - 24-April-2009 kl. 19:47
Til top
Rechain Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2009 kl. 19:49
Kan du ik se jeg skrev med ? tegn...jeg er sku udmærket klar over hvor Gentofte ligger
Det undrer mig bare, når de har sagt at de først åbner op for det d. 1 maj...

Jeg tjekkede dét dækningskort før jeg bestilte og ligger inde i den gode zone (på amager)

/Rechain

Redigeret af Rechain - 26-April-2009 kl. 19:14
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2009 kl. 19:53

Har ikke hørt at de har sagt 1.MAJ....det rager mig også en skid hvad de har sagt...det virker-kan du ikke bare acceptere det?

lrev

Til top
Rechain Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2009 kl. 19:55
Øhh, nej?

Boxer TV er i luften

Den. 1. maj  kan du, hvis du bor i Storkøbenhavn, se Boxer.
Enkelt og nemt.

Se dækningskortet om du kan modtage Boxer.

Og alle andre steder (nyheder om Boxer) står der 1. Maj...så hvorfor sku jeg acceptere det, selvom du siger det virker...jeg bliver sku ik klogere af det...om det er dem jeg ska tro på eller om det er dig...sefølig sidder du ik og lyver, men hvorfor sku det så ik virke hos mig...

/Rechain
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2009 kl. 19:59

Hej...du er da helt utrolig.....

Ved ikke hvorfor det ikke virker hos dig(men jeg har da en mistanke..)

Fik som sagt mit kort igår(fik modulet for 1 uge siden ...sjovt nok)-og har set på alle 15 kanaler BÅDE igår og så sent som i formiddags.....iøvrigt en FREMRAGENDE BILLEDKVALITET .

mvh

Lrev

Redigeret af lrev på jobbet - 24-April-2009 kl. 20:00
Til top
Rechain Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2009 kl. 20:07
Du må meget undskylde min skrivemåde, men blev altså lidt forvirret...det eneste jeg ka tro nu er at det er antennen som ska rettes til...har lige snakket med Boxer kundeservice (god service, forresten) - jeg indrømmer gerne at jeg tager fejl, men jeg blev altså LIDT forvirret, når der alle steder står de først begynder d. 1 maj at åbne op for kanalerne i og omkring København, men at det så virker allerede alligevel, udover at jeg ik ka få skidtet til at virke prøv at se det fra min side...jeg er altså heller ik for klog i bolden (hahaha, ej...ka godt mærke det er fredag)

/Rechain

Redigeret af Rechain - 26-April-2009 kl. 19:15
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2009 kl. 20:12

Hej.

Håber at det lykkes for dig....hva sagde kundeservice til din tv model?

lrev

Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu