|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
PT34 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 38 |
![]() Sendt: 18-Februar-2010 kl. 17:49 |
Hej alle,
Med mange gode svar fra jer herinde
![]() Men hvad skal det så være?? - har kigget på denne
Vil den kunne klare opgaven uden problemer?
Er det et fornuftigt køb, eller fåes der bedre i den prisklasse?
Andet jeg skal være opmærksom på?
Håber igen på en masse gode råd og svar.
|
|
![]() |
|
<pc> ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2010 Status: Offline Point: 36 |
![]() |
det ser okay ud
|
|
![]() |
|
PT34 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 38 |
![]() |
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/stationar/PAP6360SC/hp-pavilion-stationar-pc?Selected=Specifications#tProductTabcontent
Dette er også en mulighed, er den bedre / dårligere???
samme spørgsmål om denne som til ovenstående!
Hvilken af disse skal jeg købe, eller skal jeg vælge noget helt 3.??
|
|
![]() |
|
<pc> ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2010 Status: Offline Point: 36 |
![]() |
du kan også byg en ?
|
|
![]() |
|
![]() |
http://www.edb-shop.dk/ProductFinder.aspx?q=c:36161
Redigeret af <pc> - 18-Februar-2010 kl. 19:06 |
|
![]() |
|
![]() |
Men som regel en dyrere løsning end disse tilbd
|
|
![]() |
|
![]() |
jeg tor at hp er det best
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Har du tjekket specifikationerne? Ingen af pc'erne har blu-ray brænder.Vegas Movie Studio 9 Platinum System Requirements
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
Man kan godt kreere HD video på en DVD skive også og afspille den i en Blu-ray afspiller, hvis afspilleren altså lige supporter AVCHD, hvilket største delen af de nyere afspillere idag gør.
http://en.wikipedia.org/wiki/AVCHD |
|
![]() |
|
![]() |
Takker igen for gode svar/råd. Ja planen var at lave HD DVD, synes stadigt priserne på BD brændere er ret høje, det er jo "bare" ferie/rejse film jeg redigere, ikke noget til proff brug.
Men hvad med computerene vil de kunne klare opgaverne uden problemer??
|
|
![]() |
|
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
Jeg ville gå efter Acer'en hos Computercity. Efter et quick besøg på Acer's hjemmeside er det ellers noget af en PC de har fået banket sammen der OG den har dælme (iflg Acer) en Blu-ray brænder, det ser man ikke ofte. Laaaaang link gemt herunder til Acer.dk Og forresten, hav venligt kun et emne kørende om hvilken computer du søger, det andet virker sår'n lidt forvirrende med alle de emner om det samme ![]() Redigeret af Aspagilus - 19-Februar-2010 kl. 13:48 |
|
![]() |
|
![]() |
Den har IKKE BD brænder....desværre! - Ved ikke om det er den samme pc vi snakker om så??!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |