recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til config af harmony
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til config af harmony

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til config af harmony
    Sendt: 08-Januar-2014 kl. 08:04
Har configet min Harmony 700 via myharmony.com men der er én ting som driller.
Har lavet en aktivitet for se tv og se film og her skal der jo laves et input-skift.
Problemet er at input valget er en integreret del af aktiviteten. dvs TV on og TV input. Men da TVét lige er nogle sek. om at tænde registreres TV input ikke.
Jeg har prøvet at ligge en forsinkelsen ind men har så ikke mulighed for at finde kommanden TV inpur. Det er kun tastetryk-kommander jeg kan ligge ind. Input valg er IKKE blandt de muligheder jeg har :(
Håber der er nogle der kan hjælpe?

Redigeret af mbm1 - 08-Januar-2014 kl. 08:04
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 08:26
Altså TV skal lige tænde og så skal den vælge HDMI2 ??
Og den tast findes ikke på din fjernbetjening til TV ?
SVP03
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 09:34
Nej jeg har ikke alle input valg som knapper.

I forhold til tidligere hvor man benyttede et program til at configge, mener jeg godt jeg kunne ligge det delay ind inden inputvalget.. Men det er væk nu med det nye webbaserede program.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 09:53
På myharmony.com kan du configurere delay inden ny aktivitet
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

På myharmony.com kan du configurere delay inden ny aktivitet

Ja jeg kan godt ligge en delay ind.. Men kun efter de første aktiviter (TændTV, vælg TVinput)
Problemet er at jeg så efter delayet ikke har muligheden for at vælge en komando som kan vælge INput TV ;(

redigeret:
altså mener du en aktivitet i en aktivitet??
En aktivitet er enten ; se TV, se film, lyt musik .. Ikke sandt?

Redigeret af mbm1 - 08-Januar-2014 kl. 10:18
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 11:09
Efter delay kan du vælge et tal svarende til den indgang

Uheldigt ordvalg. Mener en kommando

Redigeret af Kampus - 08-Januar-2014 kl. 11:10
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 11:13
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Efter delay kan du vælge et tal svarende til den indgang

Uheldigt ordvalg. Mener en kommando

vælge et tal?
altså det er ikke et kanalvalg jeg ønsker, men input på TVét.. at det skal stå på antenne signalet.

Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2014 kl. 08:05
Fandt ud af man skulle holde help knappen nede så kunne man indstille delayet.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu