recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til dødt OLED
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til dødt OLED

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Duerdone Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2021
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Duerdone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til dødt OLED
    Sendt: 25-Marts-2021 kl. 21:54
Hej Folkens. 

Jeg har et 55POS9002/12 som en dag slukkede, og har siden ikke kunne tænde. 
Standby lampen blinker 2 gange 2 og så blinker den rigtig hurtig rød i 5 sekunder for at starte forfra.

Hvis jeg sætter en USB i med seneste software så kommer der frem på skærmen at den opdaterer men efter noget tid lukker tvet ned og starter forfra med fejlen.

Jeg har skiftet powerboard samt mainboard uden resultat. Powerboard klikker langsomt uden mainboard sat til og klikker hurtigt når mainboard er sar til.

Har nogen en ide? Er noget i vildrede.
Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2021 kl. 10:55
Er det ikke bare at hive fat i Philips support? Jeg har oplevet super service
Til top
j8544 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2016
Status: Offline
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér j8544 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2021 kl. 13:58
Mon Philips rykker ud, hvis man “har skiftet powerboard samt mainboard”?
Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2021 kl. 14:33
Nej, men er ret sikker på de kan give et tip eller to til hvad der kan være galt.

Ellers er jeg enig i det nok er tid til at hive muldvarpen frem til et nyt
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2021 kl. 15:05
Ja det er de kommende måneder jeg vil tro man kan sikre sig et billigt Oled TV, når butikkerne skal ha fat i vores indefrosne feriepenge.
Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2021 kl. 15:10
cx55 har lige været i 7777 det bliver vidst ikke billigere
Til top
Skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 142
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2021 kl. 15:51
@Duerdone
Jeg har desværre lige været i samme båd. 2 1/2 år gammelt Panasonic Oled død, skiftede selv powerboard uden held, fik det fejlsøgt og fik at vide, at det ville koste ca. kr. 5.000.-
Så det endte med et nyt LG CX 55", håber det holder længere end Pana'en.

@oo27
Det er BX der er på tilbud til 7.777.- CX koster 8.444.- som medlem af Power-klubben.

Go' påske


Redigeret af Skywalker - 04-April-2021 kl. 15:56
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2021 kl. 23:11
Oprindeligt skrevet af Skywalker Skywalker skrev:

@Duerdone
Jeg har desværre lige været i samme båd. 2 1/2 år gammelt Panasonic Oled død, skiftede selv powerboard uden held, fik det fejlsøgt og fik at vide, at det ville koste ca. kr. 5.000.-
Så det endte med et nyt LG CX 55", håber det holder længere end Pana'en.

@oo27
Det er BX der er på tilbud til 7.777.- CX koster 8.444.- som medlem af Power-klubben.

Go' påske

#elektronikforsikring
Til top
calimero Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-April-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér calimero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2021 kl. 16:05
Hvad var problemet med dit TV?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu