recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til defekt Mitsubishi hc6000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til defekt Mitsubishi hc6000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Allan johansen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-April-2011
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til defekt Mitsubishi hc6000
    Sendt: 06-April-2011 kl. 11:15
Hej alle dette er mit første indlæg herinde og håber en eller nogle kan hjælpe mig.

For at snakke helt lige ud af posen så arbejder jeg til dagligt et sted hvor der kommer en masse affald i gennem og gider normalt ikke fiske noget godt fra da jeg ellers ville drukne herhjemme LOL

MEN en dag kom en ældre mand forbi med en mitsubishi hc6000 projektor som hans søn ikke havde gidet at ha med da han flyttet sagde han. Han sagde at hvis jeg ville ha den måtte jeg godt få den dog viste han ikke om den virket.

Jeg syntes bestemt det var synd den skulle knuses da der var lys i pæren og den viste billede osv. Så den tog jeg sgu med hjem.

Herhjemme får jeg kigget lidt mere på den og prøver den af og den tænder fint viser billede osv. MEN den viser ikke den røde farve på billedet dvs at billedet er ret farve løs.

Jeg har nu skildt den komplet ad indtil farve panelerne og kan se at på lednings båndet der går ned til den lilleskærm der styre den røde farve. At der sidder et lille komponent der er brændt af på båndet og derefter brændt hul i båndet.

Kan man købe sådan et løst ? Og kan det overhovedet betale sig at rode med den?

På forhånd tak.

Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 267
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2011 kl. 21:12

Projektoren er cirka 3 år gammel og har nok kostet omkring 30.000 kr. fra ny. Så jeg vil mene det kan betale sig at ofre nogle få tusinde kr. for at få den til at virke.

Det er nok muligt at du kan skaffe et nyt kabel og selv sætte det i. Men hvem siger at der ikke er noget andet galt med projektoren? Jeg ville vælge at få et tilbud fra et autoriseret værksted og så vurdere om det er prisen værd.
Til top
Allan johansen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-April-2011
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2011 kl. 10:08
Okay det var ellers noget af en pris.

Det er da heller ikke ret god reklame for produktet at det får en SÅ alvorlig fejl indenfor 3 år

Altså det er jo ikke noget jeg gider ofre de vilde penge på da det jo ikke har kostet mig noget.

Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2011 kl. 10:17
Tag et billede, Allan..så er der nok en haj som kan google sig til det.. ellers kig på ebay..
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu