Hej alle dette er mit første indlæg herinde og håber en eller nogle kan hjælpe mig.
For at snakke helt lige ud af posen så arbejder jeg til dagligt et sted hvor der kommer en masse affald i gennem og gider normalt ikke fiske noget godt fra da jeg ellers ville drukne herhjemme
MEN en dag kom en ældre mand forbi med en mitsubishi hc6000 projektor som hans søn ikke havde gidet at ha med da han flyttet sagde han. Han sagde at hvis jeg ville ha den måtte jeg godt få den dog viste han ikke om den virket.
Jeg syntes bestemt det var synd den skulle knuses da der var lys i pæren og den viste billede osv. Så den tog jeg sgu med hjem.
Herhjemme får jeg kigget lidt mere på den og prøver den af og den tænder fint viser billede osv. MEN den viser ikke den røde farve på billedet dvs at billedet er ret farve løs.
Jeg har nu skildt den komplet ad indtil farve panelerne og kan se at på lednings båndet der går ned til den lilleskærm der styre den røde farve. At der sidder et lille komponent der er brændt af på båndet og derefter brændt hul i båndet.
Kan man købe sådan et løst ? Og kan det overhovedet betale sig at rode med den?
På forhånd tak.