recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til...Denver dvd-250
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til...Denver dvd-250

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kiddy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til...Denver dvd-250
    Sendt: 25-April-2008 kl. 18:51

Hej alle.

Har lige købt en denver dhd 250 dvd med hdd i Føtex. Den er tilsluttet mine højttalere men hver gang jeg tænder for dvd'en, starter den på højeste lydstyrke.

Jeg synes at jeg har prøvet alt for at ændre det men det virker ikke. Ved nogen om det er korrekt at det har noget med "Dialog Gain" i setup at gøre????? Har prøvet at ændre lydstyrke dér men det hjælper ikke.

Hvis den står på højeste lydstyrke, optager den vel også "for fuld udblæsning" når jeg koder den.

Ved ikke om jeg er "dum blondine" eller om dvd'en er i stykker.

Håber der er en der kan hjælpe mig.

Kiddy

Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Point: 1191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2008 kl. 19:54
 Kender ikke maskinen ,tjek din måde du har forbundet HHD med dit anlæg,og det andet ,nej den bør ikke optage ved fuld lydstyrke,det vil jo give en kraftig forvrængning,har du ikke dansk manual,og sidst ,velkommen til forummet
MVH Frank Pedersen

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2008 kl. 20:05

Den er vel tilsluttet til Reciveren med via RCA udgangen på Recorderen, og den udgang er fast, den kan der ikke stilles på, det er en Line Out, som på et TV eller en DVD afspiller.

Du må lige forklare lidt nærmere om dine tilslutninger.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2008 kl. 20:24

Hvis der kun er tilsluttet højttalere, må det være en kombi. Altså reciever og dvd samlet i ét. Lyder absolut som en fejl at den starter på fuld styrke. Så du må hen med den til Føtex. Og så vil jeg da råde dig til at købe noget bedre 

Redigeret af Kampus - 27-April-2008 kl. 20:25
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2008 kl. 20:30

Det er sådan en fætter:

Specs:

Produkt
Produktnavn Denver DHD-250 multiregion  
Priser
Forhandlere 1 forhandlere  
Pris 1799 kr
Vis alle priser

Sponsorede links Ellos Danmark   1799 kr  
Anmeldelser
Skriv anmeldelse Anmeld  
Type
Type DVD Blu-ray og HD-DVD er den næste generations disc-typer, der muliggør film i in 1080p. HD-DVD og Blu-Ray er ikke kompatible med hinanden, emn begge typer understøtter normale DVD.
Bærbar No Indikerer hvovidt eller ej modellen er bærbar eller stationær.
DVD-brænder/optager Nej Angiver om DVD'en har indbygget brænder/optager.
Indbygget video Nej Angiver om afspilleren har indbygget video.
Indbygget harddiske Ja Angiver om der er indbygget harddisk. Hvilket betyder du kan optage film, billeder og musik.
Harddisk størrelse 250 GB  
Funktioner
DVD Omskifter Nej Indikerer om DVD afspilleren har mulighed for at skifte mellem forskellige CD/DVD'ere.
DVB-Tuner Nej  
Regionsfri Ja Regionsfri betyder at DVD afspillere kan bruge DVD medier fra hele verden, ikke kun fra en specifik region (læs: europa).
Kompatibel formater
Type CD / CD-R / CD-RW / DVD / DVD-R / DVD-RW / DVD+R / DVD+RW / VCD / SVCD Viser de fysiske disk-formater understøttet af afspilleren.
XviD Playback Nej  
DivX support Nej Indikerer om DVD-afspilleren understøtter DivX-formatet. DivX er et digitalt videokompressions-format baseret på MPEG-4 teknologi.
MP3 support Ja Indikerer om DVD-afspilleren kan afspille musik i MP3-format.
JPEG understøttelse JPEG Nogle DVD-afspillere kan vise fotos brændt ned på en CD. Den mest almindelige type CD brugt til at vise billeder er JPEG og Kodak billede CD.
Audio
Lyd-dekodere Dolby Digital 5.1  
Dolby digital dekoder Ja Indikerer om der er indbygget Dolby Digital Decoder.
Dolby Digital - Et lyd format der sandsynligvis vil blive standard når det kommer til multi-channel lyd. Andre formater inkludererD ...
Læs mere
THX certificeret Nej THX er et eksklusivt sæt af standarder og teknologier etableret af det verdenskendte filmproduktionsselskab Lucasfilm Ltd. THX kom fra George Lucas eget ønske at gøre den personlige oplevelse af et fi ...
Læs mere
Video recording
Progressive scan Ja (NTSC/PAL) Viser om dvd afspilleren er I stand til at bearbejde og udsende progressive scan billeder via progressive scan component video output. Progressive scan billederne ser mere filmagtig ud og er mindre ti ...
Læs mere
Tilslutninger
Scart terminal 1 En scart connector er en fysisk og elektrisk indre forbindels emellem to dele af lyd-billede udstyr såsom et fjernsyn og videoafspiller (VHS). Hver enhed har en hunkøn 21-pin connector brugerflade. Et ...
Læs mere
S-Video udgang 1 S-Video er en forkortelse af Super-Video, en teknologi der bruges til at transmittere signaller via et kabel ved at opdele videoinformationen til to seperate signaler: En til farve (chrominance), og d ...
Læs mere
HDMI udgang Ingen HDMI er forkortelsen for High Definition Multimedia Interface. HDMI standarden, og er den længe ventede afløser til den Europæriske Scart- og Amerikanske Component Video standard, der omsider bliver ...
Læs mere
Digital Audioudgang 1xoptisk/1xcoaxial Antallet af optiske digitale audio outputs (Toslinks) og coaxial digital audio outputs, henholdsvis. Hvis du har en hjemmebiograf receiver, så check for at se hvilke af disse 2 digitale audio forbindelser er understøttet.
Størrelse
Størrelse 410x75x335 mm

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2008 kl. 20:44
Altså en HDD uden brænder? Søgte ellers på Føtex hjemmeside, men fandt ingenting. Mener Philips ligger i samme pris, så vælg den, eller giv lidt mere for Sony eller Panasonic. Det dur
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu