|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
davidskp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 02-Juli-2009 kl. 01:13 |
Jeg er relativt nybegynder når det kommer til digital forbindelse af enheder - især lydsiden.
Jeg har pt. følgende udstyr som jeg gerne vil koble sammen: 42PQ6000 Macbook Pro Yamaha RX-V350 Receiver (har lige nu kun 2 gamle gulvhøjtalere, men regner med at købe noget 5.1 surround snart) Setup 1: Film fra MBP til TV (inkl lyd, indtil jeg får surround højtalere) (når jeg får surround vil lydkablet gå til reveiveren istedet for TV'et) Setup 2: TV/film fra kabeltv med lyd fra TV til receiver Er disse kabler de rigtige at vælge til ovennævnte setups? Jeg modtager snart box fra Yousee - kan den også benytte optisk kabel for overførsel af digital lyd til receiver? På forhånd tak for hjælpen /dave Redigeret af davidskp - 02-Juli-2009 kl. 01:15 |
|
![]() |
|
davidskp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Ingen som kan sige om jeg er på rette spor eller skal lave det på en anden måde?
|
|
![]() |
|
lommeregner ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-April-2009 Sted: 8700 Horsens Status: Offline Point: 363 |
![]() |
Vedr. setup 1 så ved jeg ikke om dit tv har optisk lydingang og så må du "nøjes med" analog lyd. Ellers ser det vist meget rigtigt ud. Du vil kunne benytte box fra Yousee med optisk kabel til din receiver. |
|
![]() |
|
![]() |
Ok tak for bekræftelsen. Jeg kan se at TV'et kun har optisk lydudgang, ikke indgang så når jeg kører direkte fra Mac -> TV må jeg køre analogt...men det går nok.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |