recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til DIY Lissau California Link boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til DIY Lissau California Link boks

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Grung Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grung Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til DIY Lissau California Link boks
    Sendt: 06-November-2012 kl. 11:15
Jeg har brug for noget hjælp.....

Jeg har været på udkig efter en Lissau Link boks til mit California lærred(Sådan en boks så læred kører ned når projektor tændes), men det viser sig at de link bokse der findes ikke understøtter California modellen Angry

Nu var ideen så at med lidt (Måske meget) hjælp fra folk herinde må de kunne lade sig gøre at lave noget selv.

Projektoren er en epson TW3200 som efter sigende skulle have 12V trigger.

Ideen var at skille remote til lærred ad, og koble den sammen med et relæ af en eller anden slags, og så i trigger porten på epson'en.

Er det nogle der har noget info, eller på anden måde kan hjælpe mig med at komme videre.

Remoteen har 3 knapper, op, ned og stop.  Den virker på den måde at trykker man NED, kører lærred ned og stopper der hvor det skal.  Trykker man OP kører det helt op og stopper.

Så min umiddelbare ide var noget med en lille boks, der når man tænder projektor og boksen modtager 12V signal "trykker den" på NED knappen et kort øjeblik, og når 12V signal forsvinder igen, "Trykker den" på OP knappen.

Redigeret af Grung - 06-November-2012 kl. 11:22
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 12:00
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Grung Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grung Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 12:39
Jeg har kigget lidt på den, men umiddelbart er det ikke helt samme løsning jeg skal bruge, men dog noget i den stil.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu