|
Hjælp til DIY Lissau California Link boks |
Besvar |
Forfatter | |
Grung
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-November-2012 kl. 11:15 |
Jeg har brug for noget hjælp.....
Jeg har været på udkig efter en Lissau Link boks til mit California lærred(Sådan en boks så læred kører ned når projektor tændes), men det viser sig at de link bokse der findes ikke understøtter California modellen Nu var ideen så at med lidt (Måske meget) hjælp fra folk herinde må de kunne lade sig gøre at lave noget selv. Projektoren er en epson TW3200 som efter sigende skulle have 12V trigger. Ideen var at skille remote til lærred ad, og koble den sammen med et relæ af en eller anden slags, og så i trigger porten på epson'en. Er det nogle der har noget info, eller på anden måde kan hjælpe mig med at komme videre. Remoteen har 3 knapper, op, ned og stop. Den virker på den måde at trykker man NED, kører lærred ned og stopper der hvor det skal. Trykker man OP kører det helt op og stopper. Så min umiddelbare ide var noget med en lille boks, der når man tænder projektor og boksen modtager 12V signal "trykker den" på NED knappen et kort øjeblik, og når 12V signal forsvinder igen, "Trykker den" på OP knappen. Redigeret af Grung - 06-November-2012 kl. 11:22 |
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Grung
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har kigget lidt på den, men umiddelbart er det ikke helt samme løsning jeg skal bruge, men dog noget i den stil.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |