|
Hjælp til dvdfilm på PS3 |
Besvar |
Forfatter | |
andgreve
Ny bruger Oprettet: 01-April-2012 Sted: Greve Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-April-2012 kl. 21:39 |
Hej alle!
Jeg har nu besluttet, at jeg vil invistere i en PS3. Men jeg vil gerne ligge en masse af mine originale dvdfilm ind på den! Jeg har læst mig til, at jeg skal have decrypteret filmene. Det er klaret, men hver film fylder ca. 5 VOB filer. Som jeg har fået at vide, ikke er så smart at ligge i konsollen. Har hørt "MPEG4" ville være det bedste, men findes der et ordenligt program, til at convertere filerne? Jeg vil også meget gerne bevare underteksterne! Håber, at der er nogen der kan hjælpe! Andreas
|
|
justrace
Guld medlem Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror at dvdfab.com er stedet du skal kigge på, for det er efter min overbevisning, og også ret mange andre her på recordere, det bedste valg. Det er IKKE billigt, men fungerer så alle kan bruge det, og har direkte konvertering til PS3 format.
Du kan installere en trial i en måned, og eneste hage er at der på filmene er et lille ikon fra dvdfab oppe i venstre hjørne.. Men mig generer det ikke, for det er jo bare det samme som alle TV-kanaler har et ikon.. Men jeg har lifetime licens til alle deres produkter, og er rigtig godt tilfreds. Fordelen er at program gør det hele, og ingen ekstra codec og andet... |
|
rapsacdk
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 633 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvilket dvdfab program er det specifikt der skal bruges?
|
|
andgreve
Ny bruger Oprettet: 01-April-2012 Sted: Greve Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Justrance!
De har en masse programmer at vælge imellem. Hvilket et er det du taler om? Mvh Andreas
|
|
justrace
Guld medlem Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
Funktioner
Tak(0)
|
Umiddelbart må det jo være denne, efter dit spørgsmål, men jeg vil mene det er billigst i længden at købe den fulde pakke. Ikke fordi jeg har interesser i det, men når man først er begyndt at bruge det, vokser behovet og det er utroligt nemt. Også konvertering til mobil... :) http://www.dvdfab.com/dvd-ripper/how-to-convert-dvd-to-ps3-with-dvd-to-ps3-ripper.htm
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |