recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til  en Philips 26PF3320
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til en Philips 26PF3320

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
duppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 74
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til en Philips 26PF3320
    Sendt: 04-September-2006 kl. 21:19

Hej

Skulle have et lille 26" til soveværelset og valget faldt på Ovenstående, den var på tilbud til 4999,-, men har et stort problem, den "flakker" i den øverste halvdel af skærmen?!? den er ikke den samme kanal men det skifter lidt ex. mellem dr, tv2 og tv3 - hvis jeg finjustere den kan der "flakker" bliver den fin, men så er den en anden der begynder med det?!?

Med "flakken" mener jeg, hmm, den øverste halvdel står og hopper til højre ind i billedet, ikke helt så mange gange som et stroboskop lys, men derhen ad.

Er det en fejl på tvét eller gør jeg et eller andet forkert.

Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2006 kl. 22:30
Tja, det lyder jo som en fejl på TV'et..., gør den det også ved afspilning af DVD fx, eller er det kun ved tunersignaler? Er det kun i soveværelset det flakker, eller er det også i stuen (kan det være antennesignalet), er dit antennekabel iorden, og dine øvrige kabler iorden? Du må jo prøve dig lidt frem, ved at bytte om på kabler, tage dem fra mv. for at lokaliseren hvorvidt fejlen stammer fra signalet, kabler tunerdel i TV, generel fejl i TV
mvh Christian
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu