recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til et headset
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til et headset

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
patfigs Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér patfigs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til et headset
    Sendt: 18-August-2016 kl. 08:19
Hej

Ved ikke rigtig om, recorder er det helt rigtig sted at spørge, men man kan jo prøve.

Jeg sidder tit foran min pc om aftenen og arbejder, hvor jeg anvender et headset, så konen ikke brokker sig over musikkenOuch Jeg tænker dog det ville være smart, hvis det udover at afspille musik også kunne virke som et ”rigtigt” headset til samtaler på Skype. Det jeg har nu er lidt rustent i lyden på mikrofonen.

Jeg har fundet disse to Planatronic Voyager Focus og Jabra Evolve 65:

http://www.zinuss.dk/blog/bluetooth-headset-mobil/  (se i bunden)

Er der nogen som kan prøvet et af dem og kan anbefale om de er noget værd? De er ikke helt billige, men jeg vil også gerne give lidt ekstra, hvis kvaliteten er i ordenWink


Vh

patfigs

Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 10:27
Jeg har snakket med flere der er glade for ModMic (http://www.pricerunner.dk/sp/modmic.html). Her kan du tilføje en mikrofon til dit ynglingsheadset.

Redigeret af jacobask - 18-August-2016 kl. 12:52
Til top
patfigs Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér patfigs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 12:24
Jeg har snakket med flere der er glade for ModMic. Her kan du tilføje en mikrofon til dit ynglingsheadset

hmm, tror ikke linked virker?

Redigeret af patfigs - 18-August-2016 kl. 12:34
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 12:53
Det kan du da have ret i, det skulle være rettet nu. Alternativt så søg google efter modmic.
Til top
patfigs Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér patfigs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 13:24
Ok, tak, men det er nok ikke så godt til musikWink

vh 
patfigs


Redigeret af patfigs - 18-August-2016 kl. 13:25
Til top
patfigs Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér patfigs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2016 kl. 19:35
Til info, hvis andre har samme spørgsmål, vælger jeg Plantronics headset, pga:Wink

vh
patfigs



Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2016 kl. 07:58
Min pointe med modmic var, at du kan fortsætte med at bruge de hovedtelefoner du allerede her og så sætte en mikrofon til.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu