|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
krestenbuch ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2009 Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 29-Marts-2009 kl. 14:52 |
Hej,
Jeg er i gang med at importere alle mine cd'er til min harddisk. Jeg vil gerne kunne afspille min musik samt noget netradio fra min forstærker. Er der nogen der kan hjælpe mig til en god løsning. Jeg vil gerne kunne tilgå mine filer uden at skulle tænde min computer. Den skal stå i vores soveværrelse, så den må ikke sige noget. Jeg har ikke så mange penge, så prisen er meget vigtig. Vi har et fint netværk i huset. Er der nogen der kan hjælpe mig med det? Jeg synes mulighederne er uoverskuelige. Mvh Kresten |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3846 |
![]() |
Søg i forum'et efter Sonos, Squeezebox duet, NOXON. Alternativt kan enhver MP3 afspiller vel tilsluttes direkte til forstærkeren. Redigeret af kim.t - 29-Marts-2009 kl. 15:43 |
|
![]() |
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() |
Hmm, tænk i noget der kan udbygges, som eks. squeezebox som er noget billigere end sonos. Hvis det kniber med pengene nu så er det måske bedre at ligge din musik på en usb nøgle hvis din forstærker/reciever kan læse sådan en, indtil du kan investere i noget andet. |
|
![]() |
|
krestenbuch ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2009 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
![]() |
|
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
Den allerbilligste og enkleste løsning er at købe en mp3afspiller med harddisk og godt med plads (Ipod classic fås f.eks. med 120gb harddisk). |
|
![]() |
|
j_mil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() |
Noxon Iradio eller Iradio er et rigtig godt bud. Sammen med en NAS for man et system som er nem at gå til og fugerer rigtig godt. // jm |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Løsningen afhænger til dels også af hvilket format du importerer din musik i - laver du mp3-filer, wma-filer eller noget lossless format - og hvor mange cd'er taler vi om? Mvh Tommy |
|
![]() |
|
klausjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
Der findes et ganske udemærket system, der hedder Olive
http://www.sas-audio.dk/00002/00191/ Kan opleves ved CSO i Lyngby |
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak, men jeg har købt en Philips Streamium. Den tror jeg kommer til at dække mit behov udemærket. Jeg har endnu ikke prøvet den med lydfiler, for jeg kæmper stadig med at få installeret noget serversoftware på en gammel pc'er der skal fungere som filserver.
Mvh |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |