recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til extender... Newbie
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til extender... Newbie

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2047
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til extender... Newbie
    Sendt: 05-Februar-2009 kl. 07:52

Ved intet om extendere, har google og læst lidt, men lyder som om der er flere begrænsninger mht fil-understøttelse fra div. extender.

Jeg ønsker at kunne afspille mine film fra mit mediacenter i stuen, oppe i soveværelset på 1.sal. Hvordan gøres dette?

Jeg har prøvet at afspille film via mit trådløse net, men det hakker. Er trådløs overførsel overhovedet mulig?

Nå men hvad skal der til at hardware/software? Kunne være fedt med en lille hurtigt læs let guide?

Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2009 kl. 11:39
Jatak,  Men det bliver ikke mig der skriver guiden. Hvis man skulle skrive guides hver gang du kastede en bold op ville man ikke kunne bestille andet...

Først glem trådløst.....Det er til e-mail, surf og spas - Ikke andet!

Vista MCE med TV Pack + en XBOX360, læs her

SageTV læs her

GBpvr læs her...

Redigeret af Patriarken - 05-Februar-2009 kl. 11:58
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2009 kl. 17:32

Ja ja du skal jo holdes i gang

Tak for linksne... Umiddelbart ser den sageTV boks da ud til at være den bedste, og nemmeste løsning? Men kan den ikke købes i DK? Og virker det så bare out of the boks med en ledning til netværket?

Prismæssigt skal det jo også være væsentlig billige end eks. bare at bygge en ekstra medie-afspiller med windows, da dette jo kan gøres meget billigt efterhånden, vel omkring 2000kr 

Redigeret af mbm1 - 05-Februar-2009 kl. 19:47
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2009 kl. 22:26
Har selv købt mig en DMA2100 for 100$ i US. Med transcode 360 afspiller den alt hvad du kan på din HTPC/server (incl. undertekster). Hos mig kræver det kablet netværk (har kun 54mbps trådløst).
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2009 kl. 22:43

det jeg læste vedr Linksys var der begrænset format-understøttelse, med dit virker med alt materiale? kunne du evt guide mig lidt. da jeg som sagt ikke kender så meget til emnet.. transcode360 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu