|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() Sendt: 05-Februar-2009 kl. 07:52 |
Ved intet om extendere, har google og læst lidt, men lyder som om der er flere begrænsninger mht fil-understøttelse fra div. extender. Jeg ønsker at kunne afspille mine film fra mit mediacenter i stuen, oppe i soveværelset på 1.sal. Hvordan gøres dette? Jeg har prøvet at afspille film via mit trådløse net, men det hakker. Er trådløs overførsel overhovedet mulig? Nå men hvad skal der til at hardware/software? Kunne være fedt med en lille hurtigt læs let guide? |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Jatak, Men det bliver ikke mig der skriver guiden. Hvis man skulle skrive guides hver gang du kastede en bold op ville man ikke kunne bestille andet...
![]() Først glem trådløst.....Det er til e-mail, surf og spas - Ikke andet! Vista MCE med TV Pack + en XBOX360, læs her SageTV læs her GBpvr læs her... Redigeret af Patriarken - 05-Februar-2009 kl. 11:58 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
Ja ja du skal jo holdes i gang Tak for linksne... Umiddelbart ser den sageTV boks da ud til at være den bedste, og nemmeste løsning? Men kan den ikke købes i DK? Og virker det så bare out of the boks med en ledning til netværket? Prismæssigt skal det jo også være væsentlig billige end eks. bare at bygge en ekstra medie-afspiller med windows, da dette jo kan gøres meget billigt efterhånden, vel omkring 2000kr
Redigeret af mbm1 - 05-Februar-2009 kl. 19:47 |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Har selv købt mig en DMA2100 for 100$ i US. Med transcode 360 afspiller den alt hvad du kan på din HTPC/server (incl. undertekster). Hos mig kræver det kablet netværk (har kun 54mbps trådløst).
|
|
![]() |
|
![]() |
det jeg læste vedr Linksys var der begrænset format-understøttelse, med dit virker med alt materiale? kunne du evt guide mig lidt. da jeg som sagt ikke kender så meget til emnet.. transcode360 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |