|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Høier ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Har lige læst at TVPack køre sammen med Realplayer Og den var ikke på min pc Er ved at hente den |
|
![]() |
|
Høier ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
øv øv kan ikke få den til at køre
Poul |
|
![]() |
|
![]() |
Er det andre der har problemer med linksys og HP
Poul |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Hvad er status på din firewall?
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg her læst at der er andre der her problemer med HP og DMA2200 Nu har jeg lånt er pc af en ven, som ikke er en HP Så tager det 5 min så køre det på hans pc Det er samme opsætning som op min pc Det forstår jeg ikke
purchased the Linksys Media Center Extender with high hopes it would complete my home theatre. After many hours on line with Linksys tech support I reluctantly returned the item to Amazon. I could not get the Linksys MCE to work with my HP laptop running on 64bit Vista Ultimate. I even used two different draft N routers to no avail.
http://thegreenbutton.com/forums/post/43022.aspx
poul |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
HVAD ER DIN FIREWALL status....
Altså at du kan finde en eller anden der ikke kan få det til at køre og som så drager konklusioner er ikke ensbetydende med at der er et problem med extenderen... |
|
Mit Setup
|
![]() |
|
![]() |
Windows firewal hjælper med at beskytte computeren slået til (andbefales) untagelser: er det krys i : Media Center-extenders er det det du mener ? Poul
|
|
![]() |
|
![]() |
Vi har kørt : Windows Media Center TV Pack 2008 a. The machine will need to meet or exceed the minimum hardware requirements for Vista2. Install Media Center TV Pack 2008 a. Windows Media Center TV Pack 2008 (x86)3. Install the PlayReady PC Runtime a. PlayReady PC Runtime v1.0 (x86)4. Install the following patches from the Download Center a. KB951685 - The video playback application stops responding when you watch video or Live TV on a Windows Vista-based computer5. Install any required or recommended Windows Updates 6. Launch Media Center and go through Media Center Setup --To be continued in next post |
|
![]() |
|
![]() |
Gammel Playready Runtime 1.2 now...
Slå nu den firewall fra...både den og din third Party fra Norton eller hvad nu....Se om det så virker...Hvis det gør, så har jeg givet dig instruktioner der skal til for at lave de nødvendige exceptions |
|
Mit Setup
|
![]() |
|
![]() |
ja det er den der køre Playready Runtime 1.2
Har jeg lige gjort hjalp ikke
|
|
![]() |
|
![]() |
Se her hvad linksys skruver
Kære Poul
ikke stor hjælp
Poul |
|
![]() |
|
![]() |
Du bliver nød til at tjekke op på det netværk..... |
|
Mit Setup
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |